Новий візуальний стиль Агенції PPV

Новий логотип Агенції економічного розвитку PPV — це один з кроків ребрендингу нашої компанії. Ми працюємо вже 17 років, розвиваючись та змінюючись, тож настав час оновити й дизайн також. Що саме ми змінили, а що зберегли? Розповідаємо про новий візуальний стиль Агенції PPV.
Логотип нашої компанії, як і сама вона, існує з 2008 року! Час настав — ми його оновили. Закладені в основі айдентики сенси не змінились, як і сама Агенція PPV, що розвивалася та змінювалась за ці роки, зберігаючи при цьому суттю своєї діяльності розвиток економіки. Наслідуючи цей принцип, наш новий візуальний стиль відображає зміни компанії, разом з тим зберігаючи ідейне наповнення, що йому передує.
Дизайнерка — Леся Лоїк
Три кольори логотипа — три стратегічні напрямки.
Наша компанія зосереджується на проєктах в трьох стратегічних напрямках й кожному з них відповідає один колір бренду:
- блакитний — розвиток та зрілість бізнесу;
- зелений — місцевий економічний розвиток;
- помаранчевий — інституційний розвиток.
Геометричні фігури — різність наших проєктів.
Ми працюємо з різними напрямками та темами, які поєднується фокусом на економічній складовій розвитку.
PPV — people performance value.
Ми віримо, що люди творять додану вартість, саме вони є в основі економічного зростання.
Також, ми змінили шрифт та забрали з назви “knowledge networks”. Так, тепер наша компанія називається Агенція економічного розвитку PPV.
Більше новин читайте на нашому сайті.
0 коментарів