Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові

Підсумки роботи Центру у 2017-2020 роках


Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові заснований на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks в рамках ініціативи Європейського Союзу #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Проект реалізовувався в 2017-2020 роках. 

1 300
учасників подій
та тренінгів

13
тренігів
для підприємців

8
конференцій,
форумів
3

секторальні
навчальні програми

2

міжнародні конференції 
 Green Economy Days

3

міжнародні конференції Creative Economy Days

Мета роботи Центру – розвиток успішного та конкурентного малого та середнього бізнесу (МСБ) в регіоні та всій Україні.

Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові є платформою з доступом до широкого кола послуг та продуктів для підприємців.

В 2017-2020 роках ЦІПБ у м. Львові для підприємців регіону провів:

 

ТРИНАДЦЯТЬ БІЗНЕС-ТРЕНІНГІВ


1. Тренінг для жінок «Від підприємиці до підприємства» (2017)

Деталі тренінгу

Про тренінг

Тренінг спеціально розроблений для жінок-підприємниць і складається з двох навчальних модулів, по два дні кожен, з перервою між ними. Навчальна програма заснована на кращих міжнародних практиках, перекладених на нашу специфіку, і глибоких експертних знаннях. Тренінг є інтерактивним, і включає в себе практичні вправи з реальними кейсами.

Під час тренінгу учасниці: 

  • отримали розуміння на якій стадії розвитку перебуває зараз бізнес;
  • визначили стиль корпоративної культури і які цінності максимально відповідають потребам організації;
  • поліпшили організаторські здібності;
  • визначили слабкі сторони менеджменту бізнесу, знайшли точки поліпшення внутрішніх процесів;
  • знайшли оптимальну організаційну структуру для свого бізнесу;
  • обмінялися досвідом в різних аспектах з іншими жінками-підприємцями учасницями.

Тренерки програми

Тренінг провели дві досвідчених тренерки з Білорусі, які володіють навичками застосування міжнародних практик з управління і знають, як успішно управляти компаніями і персоналом:

Наталія Макаєва — 1-й заступниця директора Бізнес-школи ІПМ, директорка програми Executive MBA. Магістерка бізнес адміністрування (МВА). Має 10-річний досвідом управління представництвом міжнародної корпорації. Стажувалася в США, Швеції, Великобританії, Латвії. Навчалася в Міжнародній Академії викладачів бізнес-дисциплін IMTA (Словенія) і в Adizes Graduate School.

Анна Агашкова — керівниця напрямку «Управління персоналом», бізнес-тренерка Консалтингової групи «Тут і Зараз». Досвід викладацької діяльності з 2000 року. Понад 100 проведених корпоративних семінарів. Досвід практичної роботи в HR понад 13 років. Має великий консультаційний досвід в керівництві і реалізації консалтингових проектів у сферах оптової та роздрібної торгівлі, виробництва, послуг.

Деталі

  • 14 осіб отримали сертифікати про проходження тренінгової програми
  • Дати проведення: 12-13 жовтня 2017 (перший модуль); 09-10 листопада 2017 (другий модуль)
  • Місце проведення: Конференц-зал Kavalier Boutique Hotel м.Львів, вул.Старознесенська, 70

Подія на Фейсбуці
Фотозвіт


2. Тренінг «Бізнес-діагностика для консалтингу» (2017)

Деталі тренінгу

Про тренінг

Цей практичний триденний курс покликаний підвищити аналітичні та консультаційні здібності для забезпечення результату, які дійсно відповідають потребам клієнтів. Зокрема, як визначити суть проблеми клієнта і запропонувати рішення: від вибору правильних засобів бізнес-діагностики до їх ефективного застосування. 

Тренінг заснований на кращих міжнародних практиках і глибоких експертних знаннях та є частиною серії тренінгів «Розвивайте свій консалтинговий бізнес», розроблених Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Теми тренінгу:

  • Модуль 1. «Суть і складові бізнес-діагностики»
  • Модуль 2. «Як застосовувати інструменти і методики бізнес-діагностики»
  • Модуль 3. «Тлумачення і роз’яснення діагностичних результатів»

Тренер програми

Володимир Чернявський – консультант з управління з більш ніж 20-річним досвідом, директор консалтингової компанії «Бізнес Редизайн Груп», член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту організаційного і соціального розвитку (Бельгія), директор корпоративних програм і викладач Стокгольмської школи економіки.

Деталі

  • 14 осіб отримали сертифікати про проходження тренінгової програми
  • Дати проведення: 14-16 литопада 2017 року
  • Місце проведення: Конференц-зал Kavalier Boutique Hotel м.Львів, вул.Старознесенська, 70

Подія на Фейсбуці
Фотозвіт


    3. Тренінгова програма «Підтримка експорту для МСБ: Готові експортувати» (2018)

    Деталі тренінгу

    Про тренінг

    Основна мета тренінгу — ознайомити підприємців, що тільки плануюють розпочати експорт, з його головними принципами та ринковими стратегіями, а також концепціями експортного фінансування, що дасть можливість  отримати набір практичних інструментів, які допоможуть вийти на міжнародні ринки та збільшити свій експортний потенціал.

    Особливості навчальної програми:

    • ознайомлення з основами експортної діяльності, особливостями експорту до ЄС;
    • організація експортну діяльність компанії;
    • розгляд стратегії виходу на експортні ринки;
    • побудова ефективних відносини з партнерами з продажу у міжнародному бізнес-середовищі;
    • розробка Стратегії зростання експорту і План дій для своєї компанії;
    • тестування на “експортну готовність” власного бізнесу.

    Тренер програми: 

    Родді Філі — директор ірландської міжнародної консалтингової компанії Strategy Crowd, яка працює з малими та середніми бізнесами, а також стартапами для розширення їх міжнародних продажів та побудови експортних стратегій розвитку. Родді Філі є багатопрофільним експертом з досвідом роботи в промисловості 25 років. Він займав керівні посади в галузі продажів і маркетингу, операційного менеджменту і стратегій розвитку. Працював як для великих транснаціональних корпорацій, так і для МСБ в галузях FMCG, предметів розкоші, харчової промисловості та сільського господарства. Також працює як бізнес-консультант і тренера для Enterprise Ireland (держагентства Ірландії, що надає допомогу ірландським компаніям рости на експортних ринках).

    Деталі

    • 12 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 19-21 вересня 2018 року
    • Місце проведення: Business Hub, м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    4. Тренінг «Design Management Training» (2018-2019)

    Деталі тренінгу

    Про тренінг

    Тренінгова програми з дизайн-менеджменту покликана допомогти структурувати та спланувати процес дизайну; зрозуміти та враховувати точку зору кінцевих споживачів в процесі дизайну; підготувати брифи для дизайнерів, технологів та інших учасників дизайн-процесу; визначати можливості для інновацій.

    Тренери курсу

    Двомодульну тренінгову програму розробили та провеви експерти британської дизайн-студії TILT :

    • Олівер Марлоу — креативний директор, співзасновник дизайн-студії TILT;
    • Джим Рівз — технічний директор TILT, консультант з дизайну продукту;
    • Керсті Гроус — консультантка з інновацій, авторка книг про дизайн середовища.

    Деталі

    • 10 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: Модуль 1— 17-18 грудня 2018; Модуль 2 — 15-16 січня.
    • Місце проведення: Конференц-центр «IQholding», м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт

     


    5. Тренінг «Управління проектами для консультантів» (2018)

    Деталі тренінгу

    Про тренінг

    Тренінгова програма покликана допомогти впровадити кращі практики з управління, виконання, контролю і моніторингу консалтингових проектів для професійних консультантів, які є керівниками або членами команди консалтингового проекту, а також індивідуальних консультантів.

    Елементи навчальної програми:

    • розробка та впровадження інструментів для визначення вмісту типового консалтингового проекту: план проекту; оцінка та управління ризиками; розробка графіку, бюджетування та управління витратами;
    • контроль та управління змінами.
    • оцінка та ефективне планування обсяг робіт, їх тривалість і вартість;
    • застосовування методів управління ризиками і стратегії зниження ризиків;

    Тренер програми: 

    Володимир Чернявський — консультант з управління з більш ніж 20-річним досвідом, директор консалтингової компанії «Бізнес Редизайн Груп», член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту організаційного і соціального розвитку (Бельгія), директор корпоративних програм і викладач Стокгольмської школи економіки, засновник Пітерської школи консалтингу.

    Деталі

    • 13 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 9-12 жовтня 2018
    • Місце проведення: готель Нобіліс, м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    6. Інформаційний семінар «Фінансування для бізнесу» (2018)

    Деталі тренінгу

    Про інформаційний семінар

    Фінансування для бізнесу — інформаційний семінар для власників та керівників малого та середнього бізнесу, фінансових директорів, менеджерів з розвитку бізнесу, що створюють продукцію та послуги з високою доданою вартістю, та які хочуть розвивати свій бізнес і залучати для цього фінансові ресурси.

    Мета семінару — підвищити компетенції з пошуку та вибору фінансових інструментів, що працюють в Україні та ЄС, для розвитку свого бізнесу у відповідності до стратегічних цілей компанії.

    Теми

    • Модуль 1. Види фінансування бізнесу
    • Модуль 2. Фінансування для бізнесу в країнах ЄС
    • Модуль 3. Фінансування для бізнесу в Україні
    • Модуль 4. Вибір форм та інструментів фінансування для вашого бізнесу

    Спікери семінару

    Володимир Воробей — директор PPV Knowledge Networks з 2008 р. Сукупний досвід роботи з різноманітними програмами фінансування розвитку (H2020 / FP7 / FP6, транскордонна співпраця, Central Europe Programme, programmes of DG Home Affairs, національними та регіональними програмами) — 18 років. Досвід залучення комерційного фінансування для 5 комерційних проектів.

    Люба Мочарська — Менеджерка грантових проектів PPV Knowledge Networks, — 7 років (координатор 4 великих європейських проектів та понад 10 малих грантових проектів). 15 років в АРРЄІ (Агенція регіонального розвитку та європейської інтеграції), 4 роки в проектах DFID (Department for International Development, UK), 11 років в проектах програм ЄС: Тасіс (Tacis Programme), транскордонного співробітництва, FP 7 та інших. 38 років загального стажу.

    Marek Szczepański (Марек Щепаньскі) — фінансовий експерт та консультант. Має понад 20 років професійного стажу, та понад 17 років займається впровадженням програм фінансування ЄС в Польщі. Основна область його експертизи це програми реалізації проектів державної політики у сферах регіонального та місцевого розвитку, підприємництва, малого та середнього бізнесу, ринку праці, ревіталізація та розвиток територій. На даний час Марек керує компанією MWS Consulting, що спеціалізується на наданні консультаційних послуг державному сектору та фінансовим установам у сфері фінансових інструментів ЄС.

    Деталі

    • Інформаційний семінар відбувся в чотирьох містах — Львів, Вінниця, Чернівці, Хмельницький
    • Період проведення: літо-осінь 2018
    • Понад 60 учасників прослухали курс щодо залучення фінансування

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    7. Тренінг «Ефективні комунікації для бізнесу» (2018)

    Деталі тренінгу

    Про тренінг

    Ефективні комунікації для бізнесу — тренінг для власників та керівників малого та середнього бізнесу, маркетинг та PR спеціалістів і професіоналів, які хочуть розвиватися у напрямку комунікацій. Мета тренінгу навчитись використовувати комунікації для ефективної роботи з клієнтами, партнерами та співробітниками для досягнення стратегічних цілей бізнесу.

    Модуль 1. Комунікаційна функція у структурі бізнес організації
    Модуль 2. Стратегія створення контенту
    Модуль 3. Піар матеріали як частина комунікаційної стратегії

    Особливості навчальної програми:

    • стратегічні комунікації та інструменти їх реалізації;
    • цілі та способи комунікації із різними цільовими аудиторіями;
    • різні інструменти комунікації та вимірювати рівень їх впливу;
    • розробка комунікаційної стратегії для бізнесу.

    Тренери програми:

    Анастасія Нуржинська — спеціалістка з комунікаційних стратегій та інформаційних кампаній, які сприяють просуванню реформ, залученню інвестицій і соціальним змінам.

    Дзвенислава Новаківська — фахівчиня з візуалізації даних та презентаційних умінь, експертка і практикуюча тренерка у сфері візуалізації інформації та розвитку презентаційних/комунікаційних проектів для бізнесу та НГО.

    Андрій Кулаков — медіа-менеджер та медіа-експерт, працює Директором з програмної діяльності у громадській організації “Інтерньюз-Україна”, де відповідає за виконання проектів, стратегічне планування й фандрейзинг.

    Марія Артеменко — спеціалістка з піару та медіа відносин, реалізувала понад 45 соціальних, освітніх і культурних проектів – від Музею новин до Нобелівської премії для вчителів Global Teacher Prize Ukraine.

    Тетяна Пушнова — телевізійна продюсерка, експертка з комунікацій, медіа-тренерка, має 15 років досвіду роботи на телебаченні.

    Деталі

    • 20 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення:15-16, 29-30 червня, 13-14 липня2018
    • Місце проведення: готель Ріус, м. Львів
    • Тренінг також проводився у Вінниці, Харкові та Запоріжжі

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    8. Тренінг «Система управління персоналом» (2018)

    Деталі тренінгу

    Про тренінгову програму

    Система управління персоналом — тренінг для представників малого та середнього бізнесу сервісного або виробничого профілю. Тренінг включає методологію побудови системи управління персоналом з нуля. Мета тренінгу — допомогти компаніям вибудувати систему управління персоналом, що забезпечить зменшення витрат часу та ресурсів на пошук персоналу, зменшення відтоку персоналу, зменшення витрат часу на вирішення управлінських питань, пов’язаних з персоналом.

    Модуль 1. Роль функції управління персоналом в організації та HR — стратегія
    Модуль 2. Залучення талантів (talent acquisition)
    Модуль 3. Розвиток та навчання персоналу
    Модуль 4. Управління мотивацією та винагородою

    Особливості тренінгової програми:

    • налагодження системи управління персоналом в компанії (бізнес-процес);
    • аудит персоналу;
    • моделі компетенцій;
    • залучення талантів;
    • розвиток персоналу (персональний та професійний);
    • мотивація персоналу.

    Тренери

    Анастасія Ілліна — HR-експертка, рекрутерка з 5-ти річним досвідом роботи в сегментах рітейл, мереж швидкого харчування, виробництва та логістики.

    Андрій Ніколов — дипломований фахівець з управління, екс-член правління HR-комітету EBA (European Business Association), має досвід реалізації HR-проектів в компаніях FMCG (концерн Оверлайн ТМ «Мягков»), торгівля (Рорус) та IT (Тріоніка).

    Деталі

    • 12 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 22-23, 29-30 липня 2018
    • Місце проведення: готель Ріус, м. Львів
    • Тренінг також проводився у Вінниці, Харкові та Запоріжжі

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    9. Тренінгова програма «Інвестиції для бізнесу» (2019)

    Деталі тренінгу

    Про тренінг

    Мета тренінгової програми – підвищити інвестиційну грамотність власників МСП в Україні для пришвидшення реалізації інвестиційних проектів. 
    МОДУЛЬ 1. Інвестиційні проекти
    МОДУЛЬ 2. Інвестиційна привабливість та оцінка бізнесу
    МОДУЛЬ 3. Структурування інвестиційного процесу

    Особливості навчальної програми

    • формування навичок підготовки та оцінки інвестиційних проектів;
    • оцінка власного бізнесу та його інвестиційної привабливості;
    • розвиток компетенцій щодо форматів залучення зовнішнього капіталу;
    • визначення план дій щодо власних інвестиційних проектів.

    Тренери програми

    Сергій Шульга — експерт курсу “Інвестиції для бізнесу”, фінансовий директор компанії “Синергія”. Сергій має понад 20 років досвіду роботи в фінансах та інвестиціях, 10 років роботи на ТОП позиціях (фінансовий директор, СЕО). З 2007 по 2015 рік Сергій працював в телекомунікаційній компанії Vega, на позиціях Генерального та Фінансового директора. Сергій Шульга експерт в розробці стратегій розвитку компаній, вибору, оцінки та реалізації інвестиційних проектів, розробці та впровадженні M&A угод, оптимізації та автоматизації процесів бізнесу.

    Віталій Милошик – старший інвестиційний консультант компанії Capital Times. Має майже 20-річний досвід роботи в галузі інвестицій і фінансів. Починав свою кар’єру як інвестиційний аналітик у компанії Foyil Asset Management. Має 10-річний досвід роботи як інвестиційний менеджер у компанії Євровенчерз Україна, яка керувала 2 фондами прямих інвестицій – 26 млн євро і 76 млн дол. США відповідно. Віталій брав участь у всіх етапах інвестиційного процесу – від пошуку й оцінки компаній для інвестицій, проведення due diligince, структурування угод, моніторингу портфельних компаній і до виходу фонду з інвестицій.

    Деталі

    • 10 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 3-5 жовтня 2019
    • Місце проведення: Business Hub, м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    10. Тренінгова програма «Операційний менеджмент для сервісних компаній» (2019)

    Деталі тренінгу

    Про тренінгову програму

    Мета тренінгу — допомогти налагодити операційний менеджмент в компанії та підвищити ефективність управління бізнесом, зрозуміти та описати бізнес-процеси.

    • Модуль 1. Персонал
    • Модуль 2. Клієнти та підрядники
    • Модуль 3. Бізнес процеси
    • Модуль 4. Фінанси OKR (Objectives and Key Results)

    Особливість навчальної програми

    • отримання практичних навичок та знань, що допомагають сформувати та/або налагодити систему операційного менеджменту в компанії;
    • розуміння основних й допоміжних бізнес-процесів та їх опис для власного бізнесу;
    • опрацювання та аналіз функціональної структури компанії;
    • визначення та прорахунок індикаторів (показники) ефективності важливих процесів компанії.

    Тренери програми

    Наталія Садова — операційна директорка IT компанії Readdle. Обіймала посаду маркетинг-менеджерки в компанії Barry Callebaut, регіонального менеджера в компанії Villeroy & Boch. В 1999-2003 була президенткою AIESEC в Україні. Має великий досвід в операційному управлінні бізнесом, стратегічному маркетингу, роботі з ключовими клієнтами, розвитку бізнесу.

    Андрій Ніколов — бізнес-тренер, експерт в області кризового управління. Має управлінський досвід у виробничому і медіасекторі, досвід реалізації HR-проектів в компаніях FMCG. Проводить тренінги в області комунікації і управління. Автор моделі корпоративної ефективності. Стратегічний директор Асоціації HRFORUM.

    Деталі

    • 13 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 13-14, 20-21 вересня 2019
    • Місце проведення: Business Hub, м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    11. Тренінг «Управління зростанням бізнесу» (2019)

    Деталі тренінгу

    У власній справі важливо вчасно оцінити усі ризики та можливості. Проаналізувати, які кроки і рішення потрібно зробити, щоб бізнес зростав і приносив прибуток, продукт ставав краще і споживач надавав перевагу саме вашому бренду. Тренінгу «Управління зростанням бізнесу» орієнтований на здобуття навичок, необхідних для ефективного управління компанією чи брендом на етапі активного зростання.

    Особливості навчальної програми

    • визначення та опрацювання бізнес-моделі вашого бізнесу;
    • виявлення кореневих причин проблем бізнесу;
    • оцінка перспектив і можливості зростання бізнесу;
    • практичні знання для розширення бізнес-можливостей;
    • опрацювання власних кейсів та створите плану розвитку власного бізнесу.

    Тренери навчальної програми

    Альона Калібаба — керуюча партнерка Chasopys Creative Family, ідеологиня Radar Tech і експерт Телеком-акселератора, співзасновник Школи українського підприємництва та Міжнародної школи соціального підприємництва SELab. Раніше — керівниця програми для стартапів бізнес-акселератора Happy Farm (2012-2014, 5 програм, 42 стартапа). Має експертизу в підприємництві, стартапах, інноваціях, створенні та управлінні проектами/акселераторами.

    Катерина Ушакова — маркетологиня та управліниця з 14-річним досвідом роботи як із локальними, так і з міжнародними компаніями та брендами. Створила та очолила діджитал-агенцію Liquid7. Фасилітатор програми Creative Enterprise Ukraine. Має експертизу у бізнес-стратегіях та розбудові бізнесу.

    Деталі

    • 17 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 6-8 червня 2019
    • Місце проведення: Business Hub, м. Львів

    Подія на Фейсбуці
    Фотозвіт


    12. Тренінг Фінанси для малого та середнього бізнесу (2020)

    Деталі тренінгу

    Ефективне фінансове планування важлива складова будь-якого бізнесу. Тренінгова програма покликана навчити підприємців використовувати весь спект фін.інструментів для досягнення кращих показників у підприємницькій діяльності.  

    Особливості навчальної програми:

    • опанування практичних навичок для започаткування та впровадження управління фінансами на рівні бізнес-процесу у своїй компанії;
    • формування розуміння ролі та функцій фінансового менеджменту;
    • адаптація підходів до ціноутворення та започаткування процес прийняття фінансових рішень на основі аналізу відповідних показників;
    • визначення основних функції фінансового менеджменту в компанії;
    • опрацювання структури витрат та беззбитковості;
    • визначення стратегії ціноутворення.

    Тренери програми

    Юрій Заярний — бізнес-консультант з фінансів для МСБ, фінансовий директор, викладач на магістерській програмі MSc in Technology Management у Львівській Бізнес Школі (LvBS). Має 20-річний практичний досвід з фінансів в успішних глобальних компаніях (Procter & Gamble, TUI Travel, Bel Group). Розробляє та проводить авторські та корпоративні тренінги за спеціалізацією «Фінанси для не фінансистів».

    Андрій Дробот — бізнес-консультант з фінансів, стратегії та реструктуризації компаній для підприємств в Україні та США. Андрій викладає предмети «Фінанси», «Фінансовий облік», «Управлінський облік» більше восьми років на рівнях MBA, BBA англійською мовою. До початку викладацької кар’єри працював за профілем в компаніях Roland Berger Strategy Consultants, Golden Gate Business, Brain Source. З 2012 року Андрій веде приватні консалтингові проекти зі стратегії розвитку, реструктуризації компаній в Україні та США, а також консультує стартапи зі стратегії та залученню фінансування. Має величезний досвід роботи з венчурними фондами та стартапами.

    Деталі

    • 15 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 16-18 липня, 2020
    • Місце проведення: онлайн, м. Львів

    Подія на Фейсбуці


    13. Тренінг «Маркетингова стратегія для бізнесу» (2020)

    Деталі тренінгу

    Інтенсивна тренінгова програма з маркетингу від провідних маркетологів України — Романа Гавриша та Віктора Дубровіна.

    Особливості навчальної програми: 

    • розуміння як працює сучасний маркетинг, та його інструменти;
    • визначення основних факторів успішності маркетингової стратегії;
    • аналіз та сегментація цільової аудиторії;
    • дослідження механізмів взаємодії з аудиторією;
    • розбір можливостей digital комунікацій;
    • розробка маркетингової стратегії для бізнесу, для впровадження в компанії.

    Тренери програми

    Роман Гавриш — засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance. Понад десять років Роман допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їх власників, є лектором і ведучим навчальних програм в Києво-Могилянській бізнес-школі.

    Віктор Дубровін — керуючий партнер Aimbulance. 16 років в маркетингу та комунікаціях. Вісім років керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance з офісами в США, Бельгії та Нідерландах. Займається стратегією та розвитком агенції, а також роботою над ключовими маркетинговими та консалтинговими проектами. Активний лектор в KMBS та Projector.

    Деталі

    • 15 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
    • Дати проведення: 2-4 липня, 2020
    • Місце проведення: онлайн, м. Львів

    Подія на Фейсбуці


       

      8 ПОДІЙ: ФОРУМИ, КОНФЕРЕНЦІЇ, ЗАХОДИ


      1. Міжнародний туристичний форум «Дністер: 1362 км прибутків» (Нижній форум) (2019)

      Деталі події

      ПРО ФОРУМ

      Форум орієнтований на представників бізнесу, що будують свою туристичну справу навколо однієї з найбільших річок України – Дністра. Розвиток туризму на річках у Європі та Україні, способи залучення інвестицій у свою справу; комплексний маркетинговий та інноваційний підхід до залучення туристів; також об’єднання зусиль для досягнення більш показового результату в окресленому напрямку. 

      16-17 липня 2019 року відбувся Нижній форум в с. Ломачинці, організований ЦІПБ м. Хмельницький

      18-19 липня 2019 року відбувся Верхній форум в м. Трускавець, організований ЦІПБ м. Львова

      Програма форуму

      День 1 (18 липня)

      Презентація аналітичного дослідження рекреаційно-оздоровчого туризму в басейні Дністра (Володимир Воробей)

      Пленарне засідання: “Розвиток бальнеологічного та оздоровчого туризму в Україні та Східній Європі”. Учасники: Констянтин Мунтяну, Микола Кміть, Наталія Табака, Наталія Мелех,  Володимир Воробей. 

      Панельна сесія 1:
      Розвиток сервісності та туристичних брендів (Андрій Кульчинський, Андрій Валовий, Тетяна Цимбала, Василь Комішак, Оксана Черепанич)

      Панельна сесія 2:
      Роль бізнес-асоціацій та кластерів в оздоровчо-рекреаційному бізнесі (Чилла Мезоші, Антон Мільчевич, Іоанна Маріан, Андрій Рікота, Володимир Воробей)

      Бліц-презентації МСП: оздоровчо-рекреаційні комплекси; виробники органічної продукції; активний відпочинок; туристичні продукти.

      День 2 (19 липня)

      Презентація готелю “Міротель” та медичного центру МедПалас
      Екскурсія у Міжнародну реабілітаційну клініку Козявкіна
      Екскурсія до фермерського господарства “МУККО”
      Екскурсія відпочинковим комплексом-демонстраційною пасікою “Медовий блюз”
      Екскурсія на равликову ферму “Західний равлик”

      СПІКЕРИ ФОРУМУ

      • Чилла Мезоші — Генеральна секретарка (Європейська асоціація SPA (ESPA)
      • Микола Кміть — Голова ради директорів (Агрохолдинг «Мукко»);
      • Андрій Кульчинський — Міський голова м. Трускавець;
      • Іоанна Маріан — Засновниця онлайн-платформи despreSpa.ro;
      • Оксана Черепанич — Консультантка у сфері HoReCa;
      • Андрій Валовий — Директор з розвитку та міжнародної співпраці (Асоціація кулінарів Західна Шеф Група)
      • Наталя Табака — Начальниця Управління туризму та курортів Львівська ОДА
      • Констянтин Мунтяну — Президент Румунської бальнеологічної асоціації
      • Володимир Воробей — Директор агенції PPV Knowledge Networks
      • Тетяна Цимбала — Операційна директорка Edem Resort
      • Василь Комішак — Генеральний директор Туристичного комплексу «Теплі води»
      • Антон Мільчевич — Керівник Агротуристичного кластеру «ГорбоГори»
      • Андрій Рікота — Президент Львівського кластеру медичного туризму
      • Наталія Мелех — Керівниця центру навчання та сертифікації
        (Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна);

      ДЕТАЛІ

      • понад 80 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 18-19 липня 2019 року
      • Місце проведення: готель Міротель, м. Трускавець

      Подія на Фейсбуці
      Фотозвіт
      Відео-сюжет
      Репортаж


      2. Форум «Інвестиційна привабливість МСП» (2019)

      Деталі події

      Про форум

      «Інвестиційна привабливість МСП» — під час якого представли можливості залучення інвестицій для виробничих та сервісних компаній.

      Теми форуму

      • основні критерії інвестиційної привабливості бізнесу;
      • основні типи інвестицій;
      • дізнаєтесь про кейси успішного залучення інвестицій українських та польських компаній;
      • оцінка готовності власного бізнесу/бренду до залучення інвестицій;
      • акселератори, бізнес-янголи та венчурні фонди.

      Програма

      Пленарна дискусія 1. Малий бізнес та інвестиції – від попиту до інвестиційної готовності.
      Пленарна дискусія 2. Розвиток інвестиційної екосистеми.
      Пленарна дискусія 3. Процес інвестування в малий бізнес.

      Експерти форуму

      • Руслан Божко — Керуючий партнер інвестиційної компанії Astra Capital Group
      • Марек Щепанські — Засновник MWS Consulting
      • Олександр Каплатий — банкір групи фінансування та розвитку МСП ЄБРР
      • Єжи Чепіель — CEO у Universalities.io
      • Яцек Адамскі — CEO у SILBA Venture Capital
      • Андрій Порада — Експерт ринку капіталів
      • Левко Давидюк — Засновник LeoDuk Design
      • Андрій Сорохан — Venture Lead у U.Ventures, Western NIS Enterprise Fund
      • Дмитро Симовоник — Директор Citadel Capital
      • Юрій Самець — Співвласник швейного виробництва «Самбай»
      • Андрій Вовк — Юрист-консультант
      • Альона Калібаба — Керуюча партнерка Chasopys Creative Family
      • Ольга Сивак — Представниця UkreineInvest в Західній Україні

      Деталі

      • понад 80 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 30 серпня 2019 року
      • Місце проведення: BankHotel Lviv, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Відео трансляція
      Фотозвіт


      3. Lviv Consulting Forum (2019)

      Деталі події

      ПРО ФОРУМ

      Lviv Consulting Forum — міжнародний бізнес форум для консультантів та консалтингових агенцій для обговорення трендів у консалтингу в Східній Європі, та моделей роботи консультантів.

      Ключові теми форуму

      1. Консалтинг як бізнес — види консалтингу, консалтинг як основний бізнес та як послуга, професійні послуги як галузь.
      2. Ринок консалтингу – ваучерні програми, нові ніші, цінність консалтингу: як визначати та як доносити до клієнтів.
      3. Форми та бізнес-моделі на ринку консалтингу — працюючі бізнес-моделі в консалтингу.

      ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ

      • Павло Вдович — представник Європейського банку реконструкції та розвитку;
      • Орест Гринів — представник Львівської обласної державної адміністрації;
      • Володимир Воробей — виконавчий директор PPV Knowledge Networks;
      • Кирило Криволап — асоційований партнер провідної консалтингової компанії в Центральній та Східній Європі CIVITTA;
      • Ірина Латанська — СЕО, co-founder BPG Consulting;
      • Віта Мірошниченко — керівниця і засновниця консалтингової компанії Capital Group;
      • Ігор Олексів — Партнер Nexia DK, Голова Правління Західної спілки консультантів;
      • Тарас Мельник — менеджер з управлінського консалтингу, Nexia DK;
      • Роксоляна Вороновська — СЕО LvBS Consulting;
      • Володимир Попович — координатор Центру ресурсоефективного та чистого виробництва у Західному регіоні;
      • Оксана Черепанич — консультантка в сфері HoReCa, засновниця GREHORI TEXTILE;

      ДЕТАЛІ

        • понад 60 осіб відвідали подію
        • Дата проведення: 25 жовтня 2019 року
        • Місце проведення: BankHotel Lviv, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Фотозвіт


      4. Бізнес-форум «Фінансові можливості для МСП» (2020)

      Деталі події

      Про подію

      На форумі були представлені можливості для залучення фінансових та нефінансових ресурсів для підприємців.

      Основні теми форуму

      • актуальні фінансові та нефінансові інструменти які існують на ринку для МСП;
      • діючі програми підтримки малого та середнього бізнесу в Україні;
      • європейські організації, що діють на території України, та надають фінансову підтримку МСП;
      • процес залучення інвестицій у ваш бізнес;
      • актуальні грантові програми для бізнесу;
      • вибір та аналіз оптимальних джерел фінансування;
      • регіональні можливості для бізнесу у Львівській та Харківській областях.

      Форум організований спільно Центрами інформаційної діяльності м. Львова та м. Харкова

      Програма

      • ПАНЕЛЬ 1. Ринок фінансових можливостей для МСП: стан, тенденції, перспективи розвитку
      • ПАНЕЛЬ 2. Діючі програми / інструменти фінансової підтримки МСП: міжнародні та загальнодержавні можливості
      • ПАНЕЛЬ 3. Діючі програми / інструменти фінансової підтримки МСП: регіональні можливості у Львові
      • ПАНЕЛЬ 4. Кейси бізнесів, які скористались програмами та можливостями фінансової підтримки у Львові

      Деталі

      • понад 160 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 4 грудня, 2020 рік
      • Місце проведення: онлайн, платформа ZOOM

      Подія на Фейсбуці


      5. Creative Industries Talks Ed.4: Цифрові інновації у видавничій справі (2018)

      Деталі події

      Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема четвертого заходу Creative Industries Talks — “Цифрові інновації у видавничій справі”.

      Програма:

      Бізнес-моделі видавництв та як створювати цікавий та конкурентоспроможний продукт: Оксана Зьобро (керівниця відділу маркетингу та зв’язків із громадськістю, Видавництво Старого Лева)

      Потенціал використання IT-продуктів для видавничих компаній: Наталія Павленко (керівниця PR-відділу, Live Animations)

      Відкрита дискусійна панель: Перспективи та труднощі у започаткуванні співпраці, яка веде до сталого розвитку видавничої справи
      Учасники:
      Наталія Павленко, Live Animations
      Оксана Зьобро, Видавництво Старого Лева
      Софія Челяк, Форум видавців
      Олексій Шинкаренко, Кластер видавничої справи та поліграфії
      Модераторка: Наталія Сениця, PPV Knowledge Networks

      Деталі

      • до події долучилися понад 50 учасників
      • Дата: 20 квітня 2018
      • Місце проведення: ITEA Hub, м. Львів  

      Подія на Фейсбуці
      Фотозвіт


      6. Creative Industries Talks Ed.5: Дизайн в рітейлі (2018)

      Деталі події

      Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема п’ятого заходу Creative Industries Talks — “Дизайн як інструмент успіху в ритейлі”.

      Ключові теми

      • цінність дизайну в рітейлі в контексті повернення вкладених інвестицій
      • роль дизайну в рітейл досвіді
      • бюджет на дизайн: як його бачить дизайнер та клієнт

      Експерти події

      • Марко Савицький, засновник архітектурного бюро SAVYTSKY DESIGN, Львів
      • Сергій Немирський, керівник роздрібу в мережі магазинів спортивного спорядження Gorgany
      • Віталій Кирилів, співзасновник дизайн-бюро Hochurayu, Львів
      • Олена Коронотова, засновниця Retail Marketing School

      Деталі

      • до події долучилися понад 80 учасників
      • Дата: 7 червня 2018
      • Місце проведення: ITEA Hub, м. Львів  

      Подія на Фейсбуці
      Відеотрансляція
      Фотозвіт


      7. Creative Industries Talks Ed.6: Account management в графічному дизайні (2018)

      Деталі події

      Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Темою шостої подію Creative Industries Talks акаунт-менеджмент у веб-дизайні та графічних системах.

      Ключові теми

      • підготовка, планування, реалізація роботи та ведення комунікації із клієнтом;
      • кореляція між підходами до управління і продуктом що розробляється;
      • управління творчими проектами,
      • організація внутрішніх процеси в команді, методологію High Performing Teams;
      • правильний клієнтський сервіс, комунікація з клієнтами в різних ситуаціях.
      • можливості та ефективні методи співпраці з агенціями;

      Експерти події

      • Віктор Кійко — менеджер веб-проектів у Bambuk Design Studio
      • Марта Звір — менеджерка проектів у Bambuk Design Studio
      • Юлія Захарченко — співзасновницю консалтингу I+J, авторку та кураторку курсів Project та Account Management в KAMA. Операційний директор школи Bird in Flight.

      Деталі

      • до події долучилися понад 70 учасників
      • Дата: 11 жовтня 2018
      • Місце проведення: ITEA Hub, м. Львів  

      Подія на Фейсбуці
      Відеотрансляція
      Фотозвіт


      8. Creative Industries Talks Ed.7: Video Production (2018)

      Деталі події

      Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема сьомої подію серії Creative Industries Talks — відеопродакшн в Україні та світі.

      Ключові теми

      • стимулювання обміном досвіду гравців ринку кіноіндустрії;
      • стимулювання розвитокку галузі за допомогою співпраці гравців ринку;
      • існуючі схеми фінансування комерційних та некомерційних проектів;
      • підвищення рівеня професіоналізму надання послуг відеопродакшну із стихійних митців-авторів до рівня компаній.

      Експерти події

      • Євгенія Яцута — продюсерка та співвласниця Radioaktive Fim
      • Христина Бойко — СЕО та продюсерка and.action
      • Ірина Ковальчук — голова Lviv Film Commission
      • Євгенія Яцута — продюсерка та співвласниця Radioaktive Fim

      Деталі

      • до події долучилися понад 60 учасників
      • Дата: 13 грудня 2018
      • Місце проведення: Business Hub, м. Львів  

      Подія на Фейсбуці
      Відеотрансляція
      Фотозвіт


       

      ТРИ СЕКТОРАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ


      1. Від справи до бізнесу (2018)

      Деталі програми

      Про навчальну програму

      Від справи до бізнесу — це навчальна 8-ми модульна програма для власників, ключових менеджерів та керівників функціональних напрямів малого та середнього бізнесу.

      Мета програми — допомогти власниками малого та середнього бізнесу перетворити свою справу на бізнес, структурувати та налагодити бізнес-процеси.

      Навіщо це бізнесу: перейти на інший рівень розвитку — з чіткою бізнес-моделлю, зрозумілою стратегією, ефективними бізнес-процесами, налагодженими системами маркетингу, продажів, управління персоналом.

      Навчальна програма відбулася в 4 містах — Львів, Вінниця, Чернівці, Хмельницький. 

      Модулі

      8 дводенних модулів — це 16 днів навчання та роботи над планом розвитку.

      • Модуль 1 «Бізнес-моделі»;
      • Модуль 2 «Клієнти»;
      • Модуль 3 «Ринок»;
      • Модуль 4 «Ціни»;
      • Модуль 5 «Люди»;
      • Модуль 6 «Гроші та інвестиції»;
      • Модуль 7 «Бізнес-процеси»;
      • Модуль 8 «План розвитку бізнесу».

      Експерти навчальної програми

      Тренери навчальної програми — це 7 практиків-експертів з побудови бізнес-моделей та бізнес-процесів, налагодження системи продажу та маркетингу, ціноутворення та фінансів, а також у сфері управління персоналом.

      • Володимир Воробей — засновник та директор агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks, тренер модулю Бізнес-моделі.
      • Аліна Фролова — власниця і генеральна директорка Агентства маркетингових рішень RAM 360, тренер модулю Клієнти.
      • Віталій Купчак — керівник напряму продажів в компанії Оміа, тренер модулю Ціни.
      • Юлія Плієва — партнерка, генеральна директорка Apple Consulting, тренерка модулю Продажі.
      • Андрій Ніколов — бізнес-тренер, експерт в області кризового управління, тренер модулю Люди.
      • Оксана Андрощук — власниця та управляюча компаніями Evolving Finance, Evolving Market France, тренер модулю Гроші/Інвестиції.
      • Наталія Заверуха — керівниця агенції по опису та оптимізації бізнес-процесів ManageAble, тренер модулю Бізнес-процеси.

      Деталі

      • програму пройшли 70 підприємців в 4 містах України
      • Дати програми у Львові: вересень-жовтень 2018
      • Місце проведення: Business Hub, м. Львів  

      Подія на Фейсбуці


      2. Школа фешн-підприємців (2019)

      Деталі програми

      Про навчальну програму

      Школа фешн-підприємців покликана допомогти малим і середнім виробникам одягу, взуття та аксесуарів зробити ривок у розвитку їх справи.  Колосальний досвід роботи з локальними виробниками і розуміння їх потреб дозволили скласти модульну програму, яка дала практичні знання, необхідні українським підприємцям.

      Головний принцип програми – зосередженість на практичних аспектах розвитку бізнесу в Україні. Навчання проводять викладачі-практики з України та з-за кордону. Навчальна програма Школи фешн-підприємців складалася з 9-ти навчальних модулів.

      Модулі

      Модуль 1. Створення колекцій

      Модуль 2. Бізнес-моделювання

      Модуль 3. Digital комунікації

      Модуль 4. Бренд-стратегія

      Модуль 5. Фінансовий менеджмент

      Модуль 6. Юридичні аспекти

      Модуль 7. Тренди

      Модуль 8. Операційний менеджмент та людські ресурси

      Модуль 9. Пітчинг

      Експерти

      • Галина Кравченко — Створення колекцій. Управління виробництвом
      • Девід Лоттенбах — Бізнес-моделювання
      • Роман Гавриш — Digital-стратегія
      • Сесіль Пуанян — Тренди
      • Наталія Заверуха — Операційний менеджмент
      • Наталка Шпот — Управління людьми
      • Ілля Новосельцев — Юридичні аспекти
      • Олексій Філановський — Бренд-стратегія
      • Юрій Заярний — Фінансовий менеджмент
      • Наталя Сениця — Пітчінг

      Деталі

      • 15 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
      • Дати проведення: жовтень-грудень 2019
      • Місце проведення: м. Львів, м. Київ

      Детальний опис програми
      Подія на Фейсбуці
      Фотозвіт
      Репортаж про Школу


      3. Трансформація деревообробного бізнесу (2020)

      Деталі програми

      Про навчальну програму

      Програма орієнтована на отримання знань та практичних інструментів для трансформації бізнесу та зростання в умовах кризи. Програма розроблена для підприємців деревообробної галузі, управлінців меблевих підприємств, власників брендів продукції з деревини.

      Особливості програми:

      – Опанування інструментів для самодіагностики.
      – Розширення знань стосовно тенденцій розвитку українського та європейського ринків виробів з деревини.
      – Кейси позитивних трансформаційних кейсів українських МСП.
      – Інструменти для створення нового продукту та пошуку своєї ніші, зрозумієте переваги кооперації для побудови якісного ланцюга вартості.
      – Освоїння інструментів цифрового маркетингу та їх практичне застосовування в щоденній роботі.
      – Ведення експортної діяльності та систематизація знань з управління фінансами.

      Навчальна програма

      Модуль 1. Тенденції на ринку деревообробки. Інструменти діагностики бізнесу 
      Модуль 2. Цифровий маркетинг 
      Модуль 3. Ринкова трансформація та створення попиту 
      Модуль 4. Управління фінансами компанії 
      Модуль 5. Взаємодія заради створення доданої вартості 
      Модуль 6. Особливості експортної діяльності для деревообробного бізнесу 

      Тренери

      • Володимир Воробей
      • Катерина Ушакова
      • Роман Гавриш
      • Віталій Івахов
      • Юрій Заярний
      • Володимир Воробей
      • Дмитро Швець

      Деталі

      • 15 осіб отримали сертифікат про проходження курсу
      • Дати проведення: грудень 2020
      • Місце проведення: онлайн, м. Львів

      Подія на Фейсбуці


       

      ДВІ МІЖНАРОДНІ КОНФЕРЕНЦІЇ
      GREEN ECONOMY DAYS


      1. Green Economy Days: Розвиток біоенергетичного ринку (2017)

      Деталі конференції

      Конференція Green Economy Days – платформа для налагодження співпраці українських та європейських учасників ринку біомаси та біогазу.

      Мета — створення бізнес-екосистеми на українському ринку біоенергетики для впровадження інноваційних технологічних рішень, підвищення якості та сертифікації продукції і для налагодження логістичних процесів та створення цивілізованого ринку. Європейські ноу-хау та капітал є значним поштовхом для розвитку українського ринку біопалива та біогазу. І це дасть можливість місцевим виробникам розвинути наявний потенціал, збільшити об’єми виробництва та покращити якість їхньої продукції.

      Під час конфренції було презентовно дослідження Стан біоенергетичного ринку України (ЗАВАНТАЖИТИ PDF)

      Програма форуму

      • Панельна дискусія 1. Формування сталого ринку біопалива в Україні.
      • Панельна дискусія 2. Розвиток біоенергетичного ринку України
      • Панельна дискусія 3. Бізнес-кейси та інвестиційні можливості
      • Панельна дискусія 4. Можливості для фінансування біоенергетичних проектів 
      • Панельна дискусія 5. Залучення інвестицій для біоенергетичних проектів та успішні українські бізнес-кейси  

      ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ

      • Георгій Гелетуха — Біоенергетична асоціація України (Україна)
      • Ірина Гнап — Директорка Салікс Енерджі (Україна)
      • Андрій Зінченко — Greencubator (Україна)
      • Олександр Ігнатенко — Головний консультант проекту ПРООН/ГЕФ (Україна)
      • Роман Висоцький — Департамент із регулювання відносин у сфері енергетики Національної комісії (Україна)
      • Олександр Ганженко — Інститут біоенергетичних рослин і цукрових буряків (Україна)
      • Орест Токач — Член Групи підтримки України при Європейській комісії (Брюссель)
      • Горан Густавсон — Менеджер проектів з розвитку біоенергетики (Швеція)
      • Кшиштоф Герульський — Член Групи підтримки України при Європейській комісії (Брюсель)
      • Шарунас Степуконіс — Партнер BaltCap (Литва)

      ДЕТАЛІ

      • понад 120 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 7-8 грудня 2017 року
      • Місце проведення: Готель “Citadel Inn”, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Фотозвіт


      2. Green Economy Days: Становлення ринків зеленої економіки (2018)

      Деталі конференції

      Спільно з експертами та учасниками в рамках конференції було розглянуто перспективу українського ринку біоенергетики та еволюцію бізнес-моделей, а також ринки твердих побутових відходів та відходів електричного та електронного обладнання. Конференція дала можливість зрозуміти поточний стан ринку, повчитись від відповідних бізнес-кейсів та бізнес-моделей, а також налагодити нові контакти.

      Дні Зеленої Економіки першочергово являються платформою для розвитку бізнесу та зміцнення спроможності учасників ринку.

      Програма

      • Панель 1. Бізнес і природній капітал: відповідальність і бізнес-можливості
      • Панель 2. Створення рівних правил гри для бізнесу на ринках зеленої економіки
      • Сесія 1. Тверда біомаса
      • Сесія 2. Управління твердими побутовими відходами (ТПВ)
      • Сесія 3. Відходи електричного та електронного обладнання (ВЕЕО)
      • Семінар 1. Модель використання енергетичних культур
      • Семінар 2. Ринки біомаси в країнах ЄС

      Експерти форуму

      • Анджей Райкевич (Andrzej Rajkiewicz) — сертифікований менеджер з питань енергетики, Національна агенції збереження енергії Польщі.  
      • Дмитро Малиновський — директор з зовнішньоекономічної діяльності “Пеллет-Енерго Ємільчине” 
      • Еліна Велінова (Elina Velinova) — експертка у сфері управління відходами та поводження з хімічними речовинами (Болгарія)
      • Георгій Гелетуха — голова Біоенергетичної Асоціації України
      • Святослав Павлюк — директор Асоціації “Енергоефективні міста України”
      • Людмила Полтораченко — Заступниця начальника управління благоустрою територій та комунального обслуговування. Мінрегіонбуд та ЖКГ
      • Ірина Гнап — директорка “Salix Energy”
      • Сергій Кіраль — народний депутат України, заступник голови Комітету з питань промислової політики та підприємництва ВРУ. 
      • Олег Кострикін — начальник Управління з питань формування та реалізації державної політики к сфері поводження з побутовими відходами НКРЕКП
      • Іван Надєїн — засновник групи компаній “Укртепло”
      • Вільма Гаубайте (Vilma Gaubyte) — виконавча директорка Литовської біоенергетичної асоціації 
      • Адам Сарнашек (Adam Sarnaszek) — директор BIOCONTROL, член та засновних Польської пелетної ради 
      • Тетяна Колесник — доцентка кафедри екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства ННІАЗ НУВГП
      • Віктор Бегей — директор ТОВ “ЕЛІКОН-ПОСТАЧ”
      • Ярослав Мелех — к.е.н. аналітик проектів зеленої економіки 
      • Андрій Зінченко — співзасновник Greencubator
      • Орест Кійко — професор НЛТУ
      • Сергій Пилипчук — голова Бугринської ОТГ, КП “Бугринський добробут”
      • Галина Когут — регіональна консультантка проекту IFC “Енергоефективність у житловому секторі України”
      • Василь Сегін — помічник-консультант народного депутата України з екологічних питань
      • Тетяна Омельяненко — к.е.н., координаторка представництва групи молодих фахівців Міжнародної асоціації твердих відходів в Україні. 

      ДЕТАЛІ

      • понад 130 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 16-17 листопада 2018 року
      • Місце проведення: BankHotel, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Відеотрансляція (частина 1, частина 2)
      Фотозвіт


      ТРИ МІЖНАРОДНІ КОНФЕРЕНЦІЇ
      CREATIVE ECONOMY DAYS


       

      1. Creative Economy Days: Дизайн для конкурентоспроможності (2017)

      Деталі конференції

      Про подію

      Міжнародна конференція Creative Economy Days: Дизайн для конкурентоспроможності — це місце діалогу виробників та промислових дизайнерів. На дводенній конференції були представлені кращі практики з Європи, кейси, дискусії, воркошпи з лідерами українського та світового ринку промислового дизайну.

      Під час конференції було презентовоно. дослідження ринку предметного дизайну в Україні (ЗАВАНТАЖИТИ PDF)

      Програма 

      • Дизайн як каталізатор розвитку територій
      • Нові практики у дизайн
      • Дизайн у роботі компаній
      • Процес розробки продуктів
      • Дизайн для взаємодії
      • Дизайн менеджмент

      ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ

      • Наталія Сениця (менеджерка проектів креативної економіки, PPV Knowledge Networks)
      • Наталія Компанієць (керівниця відділу комунікацій, Creascope Design Conference)
      • Д-р Дженіфер Героні (Директорка з досліджень та розвитку, PDR)
      • Анастасія Білецька (проект Трансформація)
      • Роситслав Сороковий (IDEYADEYA)
      • Алекс Нестеренко (ARTKB)
      • Тетяна Фіщук (Всі.Свої.)
      • Оксана Буячок (MoDi)
      • Юлія Задеряка (PocketBook)
      • Михайло Франчук (PocketBook)
      • Олівер Марлоу (Studio TILD)
      • Кейт Беверлі (PDR)
      • Тетяна Стахівська (Creascope)

      ДЕТАЛІ

      • понад 140 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 24-25 листопада 2017 року
      • Місце проведення: Міжнародний аеропорт Львів, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Відео ролик
      Фотозвіт


      2. Creative Economy Days: ланцюги вартості у креативних індустріях (2018)

      Деталі конференції

      Про подію

      23-24 листопада у Львові відбулася міжнародна конференція “Дні креативної економіки”. Тема заходу “Сила гравців: ланцюги вартості у креативних індустріях” в промисловому дизайні та індустрії моди. Головна ціль конференції — сприяти формуванню широкого ринку із глибокими ланками в ланцюгах вартості із здоровою конкуренцією, різними моделями роботи, категоріями та розвинутою екосистемою.

      Програма

      День 1

      • Ключовий виступ: Історія становлення дизайну як галузі, ланцюг вартості на прикладі Австрії
      • Панельна дискусія “Формування ланок вартості”
      • Панельна дискусія “Взаємодія вздовж ланцюга вартості”
      • Панельна дискусія “Роль екосистеми у формуванні ринку”
      • Панельна дискусія “Роль екосистеми у формуванні ринку”
      • Панельна дискусія “Взаємодія вздовж ланцюга вартості”
      • Вечірній коктейль та нетворкінг

      Воркшопи

      День 2

      • Ціноутворення для дизайнерів (послуги промислового дизайну)
      • Бізнес-орієнтований продуктовий дизайн: від ідеї до бізнес-стратегії
      • Фінансування для дизайнерів
      • ДНК фешн-бренду

      Експерти

      • Реан Ленінг ADVANTAGE AUSTRIA  Директорка напрямку розвитку креативних індустрій
      • Анастасія Крилова Офісу з просування експорту Менеджерка проектів
      • Анастасія Білецька maino design Співвласниця та креативна директорка
      • Адам Веслі-Свіщинськи aws designteam Співзасновник
      • Луіз Хаазен Verhaert Консультантка з дизайну та іновацій
      • Джонатан де Клерк YOURDEW Дизайн директор
      • Джон Голмз Advantage Creative Виконавчий директор
      • Марк Терберг I’M Terberg Співзасновник
      • Галина Проскуріна MZPA Керівник бренду
      • Петро Нестеренко-Ланько Lviv Fashion Week Координатор
      • Тетяна Фіщук Всі.Свої PR-директорка
      • Яна Червінська Засновниця Yana Chervinska
      • Віталій Івахов член Правління УАМ, власник компанії “First Family”
      • Тетяна Чирка JHIVA Генеральний директор бренду
      • Олег Клименко CEO HIS
      • Юра Кирилів Співзасновник Дизайн-бюро Hochu Rayu
      • Надія Козярівська Засновниця Jenadin
      • Оксана Твердохлібова Керівниця відділу продажів Sergey Makhno Architects

      Деталі

      • понад 160 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 23, 24 листопада 2018 року
      • Місце проведення: Банк Готель, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Відео (частина 1), (частина 2)
      Фотозвіт


      3. Creative Economy Day: «Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу» (2019)

      Деталі конференції

      Про подію

      Темою Creative Economy Day 2019 року є «Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу», з акцентом на промисловий та предметний дизайн. Тема промислового дизайну для українського виробничого бізнесу набуває все більшої актуальності. У Західному регіоні зосереджена велика кількість виробничих компаній та значна сировинна база. Налагодження співпраці між креативним сектором та виробничими компаніями і брендами формує сприятливе середовище для створення нових продуктів та сервісів. До того ж, географічна близькість до Європи створює сприятливі умови для експорту, а якісний дизайн збільшує експортний потенціал та попит на продукти з України. На Creative Economy Day обговорили про те, як перетворити дизайн на бізнес.

      Програма

      • Презентація дослідження «Стан розвитку дизайну в Україні» (ЗАВАНТАЖИТИ PDF).
      • Панельна дискусія 1 «Комерційна цінність дизайну».
      • Панельна дискусія 2 «Еволюція бізнесу в дизайні».
      • Панельна дискусія 3 «Як зробити дизайн в Україні бізнесом?».
      • Фасилітований нетворкінг та неформальне спілкування.

      Експерти форуму

      • Ендрю Волтерс (Andrew Walters) — директор з досліджень дизайну продуктів в International Centre for Design & Research, Cardiff Metropolitan University International (Великобританія);
      • Джонатан Стайвен (Jonathan Stuyven) — менеджер з розвитку дизайн-спільноти ANTWERP. POWERED BY CREATIVES. (Бельгія);
      • Х’юго Смід (Hugo Smid) — власник / головний дизайнер в Smidesign агенції промислового дизайну, яка розробляє нові продукти, сервіси та бізнеси (Бельгія);
      • Ярослав Белінський
      • Костянтин Щербина — головний менеджер проектів студії дизайну «Kich», головний технічний директор у компанії українських стартапів «Effa» (Україна);
      • Олександр Нестеренко — CEO та засновник інжинірингової компанії  ARTKB (Україна);
      • Іван Шматко — промисловий дизайнер-фрілансер, переможець Red Dot Design Award: Product Design 2019 (Україна);
      • Ігор Дідок— маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо», керуючий партнер ритейл-консалтингового агентства Squares (Україна);
      • Галина Проскуріна — операційна директорка бренду MZPA (Україна);
      • Марта Кобринович — співавторка дослідження «Стан розвитку дизайну в Україні» (Україна);
      • Данута Кріль — Співвласниця дизайн-бюро Hochu rayu та простору інженерних, дизайнерських і арт-експериментів ReZAVOD (Україна);
      • Олександр Морокко — Засновник morokko-design, промисловий дизайнер, винахідник (Україна);
      • Євгенія Мєдвєдєва — головна промислова дизайнерка в Concepter (Україна);
      • Андрій Магдич — представник компанії Sibolle, виробника бутлів з нержавіючої сталі для питної води (Україна);
      • Надія Шейкіна — журналістка, pr-менеджерка. Екс-головна редакторка журналу «Салон» (Україна);
      • Анастасія Бєлогривцева — Головна редакторка HIS, медіа-платформи про дизайн та маркетплейсу з дизайнерськими виробами (Україна);

      Деталі

      • понад 120 осіб відвідали подію
      • Дата проведення: 6 грудня 2010 року
      • Місце проведення: Гранд Готель, м. Львів

      Подія на Фейсбуці
      Відео (частина 1), (частина 2), (частина 3)
      Фотозвіт


      МЕРЕЖА ЦІПБ

      У 2020 році 12 Центрів об’єдналися в Мережу Центрів інформаційної підтримки бізнесу: bisc.org.ua

      Ви можете скористатися можливостями які пропонує Мережа для підприємців — дізнайтеся більше на сторінці у Фейсбук.

      Наприклад, ви можете отримати експертні консультації в межах Швидкої бізнес-допомоги.

      Також ви можете отримати консультацію щодо можливостей у менеджерів Центру:


      Усі проекти були реалізовані в межах ініціативи Європейського Союзу #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у 2017-2020 роках. 

      Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові засновано на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.