Онлайнові зустріч про креативні індустрії: 16-25 січня - PPV Knowledge Networks

Онлайнові зустріч про креативні індустрії: 16-25 січня

Опубліковано PPV на

Економічний рестарт: проєкт на підтримку розвитку креативного підприємництва на деокупованих та прифронтових територіях Чернігівської та Сумської областей. Запрошуємо відвідати онлайнові зустрічі про креативні індустрії в межах цього проєкту.

60 зустрічей для громад Ніжина, Прилук, Чернігова, Тростянця та Сум (і для вас) проведуть організатори з залученням спікерів та спікерок – професіоналів з різних сфер креативних індустрій. Усе на базі місцевих бібліотек для креативних підприємців, молоді та громади. 

Розклад на 16 – 25 січня

Реєструйтесь та приєднуйтесь до зустрічей про креативні індустрії онлайн.

Аліна Токмиленко «Реновація Промприладу: як ревіталізувати старий завод та принести суспільну користь».

16 січня 2023 р.;

  • 14:00 – 15:30;
  • Прилуцька міська центральна бібліотека ім. Л. Забашти (м. Прилуки, вул. Котляревського, 65).

20 січня 2023 р.;

  • 14:00-15:30;
  • Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м.Чернігів, вул.Кирпоноса, 22)
Зареєструватись

Детальніше:

Промприлад.Реновація – це інноваційний центр, створений на базі старого заводу, що був одним із найбільших промислових підприємств Івано-Франківська. Він працює на перетині чотирьох напрямів розвитку регіону: нової економіки та урбаністики, сучасного мистецтва та освіти, а також є майданчиком для апробації та поширення знань.

 Запрошує зазирнути за лаштунки інноваційного центру та довідатися більше про його внутрішню кухню.

Гостя зустрічі – Аліна Токмиленко – директорка з розвитку інноваційного центру Промприлад.Реновація, співзасновниця ресторанної компанії 23 Ресторани. Має понад 12 років досвіду управління командами в умовах невизначеності.

Під час зустрічі Аліна розповість:

  •  Про Промприлад.Реновацію, його історію, місію, цінності.
  •  Що таке імпакт-інвестування (на сьогодні в проєкт залучили 14 млн гривень).
  •  Як війна вплинула на розвиток проєкту й пришвидшила реновацію корпусів Промприлад.Реновація.
  •  Про плани Промприладу і що відбувається тут сьогодні.
  •  З чого почати, якщо є ідея створити подібні проєкти.
Алла Кудзієва «Що таке модний бренд, і з чого він складається» 

 

25 січня 2023 р.;

  •  15:00 – 16:30;
  • Ніжинська центральна міська бібліотека (м. Ніжин,  пл. М.Заньковецької, 8). Онлайн + з трансляцією в бібліотеці.

 

Детальніше:

Модні бренди глибоко увійшли в наше життя. З їх допомогою ми комунікуємо зі світом. Одні – підкреслюють нашу внутрішню свободу, інші – ділову стриманість тощо. Та чи знали ви, що кожен з таких брендів народжується за певними правилами цілою командою різнопрофільних креативних спеціалістів?

Про це та багато іншого ви дізнаєтеся на зустрічі «Що таке модний бренд, і з чого він складається».

Гостя зустрічі – Алла Кудзієва – бренд-менеджерка, креативна директорка. Працює з брендами з індустрії моди з 2004 року, зокрема з Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Armani, Guzema, Viktor Anisimov, Yova Yager та інші. 

На зустрічі Алла радо поділитись досвідом та розповість:

  •  З чого складаються бренди. 
  •  Як наповнюються та розвиваються бренди.
  •  Як формувати команду, що працюватиме над створенням та розвитком бренду: підбирати спеціалістів, налагоджувати робочі процеси та співпрацю багатьох модних і креативних людей. 

 

Остап Онишко «Як вийти на іноземні ринки з авторськими виробами?»

19 січня 2023 р.;

  • 12:00 – 13:30;
  • Тростянецька публічна бібліотека (м. Тростянець, вул. Татаренка, 5 А).

21 січня 2023 р.;

  • 12:00 – 13:30;
  • Прилуцька міська центральна бібліотека ім. Л. Забашти (м. Прилуки, вул. Котляревського, 65).

 

Детальніше

За даними онлайн-майданчика Statista, попит на вироби ручної роботи на світовому ринку зростатиме. Через унікальність та неповторність люди з усіх куточків земної кулі залюбки купують їх на великих маркетплейсах. Якщо ви також виготовляєте власноруч прикраси, предмети декору, іграшки, посуд, косметичні засоби тощо, запрошуємо на цю зустріч.

Гість зустрічі – Остап Онишко. Разом із братом Данилом восени 2014 році він започаткував майстерню скляного декору Leosklo. І вже за рік більшість своїх виробів брати Онишки почали реалізовувати за кордон. Лише на платформі Etsy понад 6000 продажів та 1300 чудових відгуків J.

На зустрічі Остап Онишко розповість:

  • Що потрібно майстру, котрий виготовляє авторські вироби, щоб працювати на експорт.
  • Де та як шукати клієнтів за кордоном.
  • Etsy, eBay, Amazon – який майданчик краще обрати початківцю? 
Максим Гнатик «Чи потрібна художнику вища освіта аби реалізувати себе?»

19 січня

  • 15:00-17:00
  • Ніжинська центральна міська бібліотека (м. Ніжин,  пл.М.Заньковецької, 8)

 

Детальніше

Ви гарно малюєте й хотіли б монетизувати свій талант, але відсутність професійної освіти зупиняє? Запрошуємо на онлайнову зустріч.

Максим – ілюстратор, директором студії візуального контенту М81, що створює контент для ігрових студій з усього світу. Автор та викладач курсу «Основи цифрової ілюстрації» в компанії SkillUp та університеті STEPUniversity.

Свою фріланс-кар’єру почав у 16 років. 5 років тому заснував та успішно розвиває креативний бізнес.

На зустрічі Максим радо поділитись досвідом та розповість:

  • які індустрії шукають творчих людей;
  • чи потрібна професійна освіта для того, аби в майбутньому знайти роботу і мати змогу себе реалізувати;
  •  які перші кроки можна зробити, щоб почати створювати візуальний контент, та що для цього потрібно мати.
Анастасія Войтюк «Музика та культура в часи війни»

17 січня 2023 р.

  • 12:00 – 13:30;
  • Тростянецька публічна бібліотека (м. Тростянець, вул. Татаренка, 5 А).

18 січня 2023 р.;

  • 14:00 – 15:30;
  • Сумська міська центральна бібліотека імені Т.Шевченка (м.Суми, вул. Кооперативна, 6)

Детальніше

Майже рік триває активна фаза повномасштабної війни, яка змінила життя кожного. Проте, вона ще й показала, наскільки важливим є жити далі, працювати й допомагати наближати Перемогу. Музика як один із ключових елементів української культури та ідентичності також переживає великі трансформації. Які вони і як впливають на хід війни – поговоримо на зустрічі «Музика та культура в часи війни».

Гостя зустрічі – Анастасія Войтюк – музикантка, керівниця організації Unbeaten Path, що втілює проєкти в галузі культури, освіти та музики, засновниця школи музичного менеджменту та маркетингу Music Up, співзасновниця краудфандингової платформи YoKu, фронтвуменка гурту Troye Zillia. Та просто людина, яка любить грати на бандурі й співати.

На зустрічі Анастасія розповість:

  • Як змінилась українська музика зсередини і ззовні? 
  • Як вплинула війна на творчість: про що співають українські музиканти, як до них доєднуються їхні колеги з-за кордону? 
  •  Що слухають українці зараз на Youtube Music, Spotify, як змінювались наші музичні смаки з початку війни? 
  •  Як змінилось ставлення до українських музикантів, які вимоги ставить до них суспільство сьогодні? 
  •  Як українська мова перемогла російську на музичному ринку?
  •  Як українські зірки збирають мільйони, щоб допомогти військовим та постраждалим від війни? 
  •  Як і де живуть, працюють та як почуваються люди, що творять українську музику й культуру?
Запис цієї та інших зустрічей проєкту  можна переглянути на нашому ютуб-каналі.

 

Стежте за анонсами проєкту, а більше про Економічний рестарт: підтримка креативного підприємництва в деокупованих та прифронтових громадах можна читати тут. 

Тема розвитку креативних індустрій важлива для нашої агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. Ми працюємо над розвитком креативної економіки та посиленням спроможностей підприємців, які представляють креативні індустрії. Усі новини в цій шукайте тут. 

 


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.