Business Talk PPV про агенцію PPV
До 15-річчя агенції економічного розвитку PPV, засновник та директор нашої агенції – Володимир Воробей – розповів про вплив компанії PPV.
Чим займаються агенції економічного розвитку? Які проєкти втілюють? Як підсилюють економічні процеси та впливають на бізнес? На прикладі нашої власної агенції поговорили про це в стрімі Business Talks PPV. Включення провів Володимир Бєглов – талановитий інтерв’юер, радіоведучий, директор America House Lviv.
Business Talks PPV – це 30-хв інтерв’ю з підприємцями про український бізнес під час війни. Зараз триває уже третій сезон проєкту, де учасники обговорюють практики бізнесів в різних темах. Раз на два тижні наживо на Facebook-сторінці нашої компанії. Стежте за анонсами. Усі стріми ми публікуємо на нашому YouTube каналі.
“Коли засновувалось PPV, я вважав, що без заможних українців, без доброї економіки, без доброї ліберальної економіки – ми не зможемо ні захистити нашу демократію, ні стати заможним суспільством. Адже бізнес є основою державної економіки, яку можна і треба розвивати – цих переконань я дотримуюсь і досі.” – розповідає Володимир Воробей.
Одним з головних напрямків роботи агенції завжди був і залишається розвиток та зрілість бізнесу.
У розмові також про клієнтів, проєкти, плани на майбутнє.
Але про проблеми українського бізнесу – увагою не оминули.
” Доступ до фінансування та капіталізація бізнесів є ключовим викликом для українського підприємництва. Дуже часто в малих бізнесів – все гаразд з бізнес-моделлю, продуктом чи сервісами, які вони надають. Питання хронічного недофінансування залишається.
У нас немає тяглості поколінь. Лише зараз з’являються перші покоління, де зароблені кошти передають наступному поколінню. З’являється тяглість українського капіталізму. У нас немає фондів, інвесторів, програм. Усе лише зароджується. А бізнесам, які стартують, – їм банально бракує коштів, – ділиться спостереженнями Володимир.
Цінності, які закладали 15 років тому в назву залишаються актуальними та реальними для нашої компанії.
“PPV – People Performance Value. Value – як цінність, або ж вартість. Для нас це створення додаткової економічної суспільної цінності, а це можливо тільки тоді коли люди працюють ефективно та виконують свої функції. Performance – скоріше означає ефективність, адже люди які, ефективно працюють створюють цінність.”
“Це драйв та місія, які закладалася в ідею створення агенції. Агенція – це щось посередницьке, те що уможливлює створення розвиткової функції для українського бізнесу.” – описує функцію агенції Володимир Воробей.
До 15-річчя ми також зробили огляд важливих проєктів компанії.
Дізнатись про вплив агенції та кейси компанії з консалтингу можна у статті: Консалтингові проєкти для бізнесу: вплив агенції PPV