Швидка бізнес-допомога. Івано-Франківськ
17 червня 10 експертів безкоштовно нададуть консультації підприємцям, які сьогодні провадять бізнес в Івано-Франківську та області. Таку можливість пропонують як місцевому, так і релокованому бізнесу.
Формат події передбачає індивідуальні експрес-консультації (30 хв) на території інноваційного центру “Promprylad.Renovation”.
Щоб скористатись послугою, потрібно зареєструватись та обрати консультанта/тку https://cutt.ly/shbd_form
Теми експертизи консультантів: гранти, бізнес-процеси, маркетинг, рекрутинг, фінанси, PR, експорт, грантовий супровід для неприбуткових організацій, стратегічний маркетинг, бухгалтерський/податковий облік.
(!) Увага: один підприємець може отримати лише 3 безкоштовні індивідуальні консультації на Швидкій бізнес-допомозі (ШБД) у Івано-Франківську 17 червня.
“Швидка бізнес-допомога – 30-ти хвилинні консультації для МСП, є продуктом Мережі Центрів інформаційної підтримки бізнесу, який ми розробили ще наприкінці 2020 року. У 2021 році такі консультації ми продовжили організовувати у рамках ініціативи COVID-19 Бізнес-клініки. Тоді ми допомагали українським малим та середнім підприємствам відреагувати на складні економічні виклики після пандемії. За весь час наша команда провела 13 ШБД, учасниками яких стали близько 100 підприємців. Завдяки надійній команді експертів ми уже провели близько 200 консультацій і переконались, що цей формат підтримки – важливий та цінний, особливо в умовах, коли бізнеси шукають швидких відповідей на поточні операційні питання ведення свого бізнесу. Сьогодні ж хочемо не просто допомогти бізнесам пережити війну та підтримувати економічний фронт України, але й вийти на нові продукти з доданою вартістю. Тож, запрошуємо до співпраці підприємців та консультантів”, – розповідає Мирослава Даньків, менеджерка проєктів розвитку малого та середнього бізнесу PPV Knowledge Networks та організаторка події.
Зголошуючись, підприємці отримають:
✓ 30-хвилинні індивідуальні бізнес-консультації в офлайн режимі;
✓ реальні кейси від консультантів, діючих підприємців та експертів;
✓ нагоду поспілкуватись з експертами віч-на-віч;
✓ можливість отримати зворотний зв’язок, поради та рекомендації.
Отож:
Коли: 17 червня 10:00-13:30
Реєстрація: https://cutt.ly/shbd_form (до 16 червня 10:00)
Подія у facebook: https://fb.me/e/1RNyUg56s
Перелік консультантів та тем:
Гранти
Люба Мочарська — експертка з грантового менеджменту, понад 17 років досвіду написання, впровадження та моніторингу грантових проектів різних рівнів.
Теми консультацій:
- пошук та підбір грантових програм для бізнесу;
- написання заявок, врахування особливостей;
- управління проектами (заходи, персонал, менеджмент);
- бюджетування, звітування.
Бізнес-процеси
Наталя Заверуха (онлайн) — засновниця та керівниця консалтингової компанії Manageable – агенція з опису та оптимізації бізнес-процесів.
Теми консультацій:
- як описати бізнес-процеси покрокова інструкція;
- що необхідно врахувати при описі процесів, щоб вони працювали;
- бізнес-процеси і клієнтський досвід точки перетину або як зробити клієнта щасливішим;
- оптимізація процесів з чого почати і як намалювати карту розвитку;
- підготовка до автоматизації через опис бізнес-процесів.
Стратегічний маркетинг
Ірина Еркан — власниця Strategic Communication Agency, Київ. Спеціалізація: B2B, B2G, B2C сервісні компанії медицини, телекомунікації, рітейла, будівництва, освіти зі понад 15 років професійного досвіду.
Теми консультацій:
- позиціювання;
- стратегія;
- продажі;
- антикризовий менеджмент;
- швидка діагностика бізнесу у стані кризи.
Фінанси
Галина Гривнак — засновниця та СЕО компанії Fin Impact, має понад 19 років професійного досвіду у сфері фінансів, бухгалтерського та податкового обліку.
Теми консультацій:
- розробка/вдосконалення бізнес-моделі;
- вибір оптимальної моделі оподаткування;
- визначення основних фінансових показників діяльності (точки беззбитковості, касових розривів, фінансової ліквідності, платоспроможності);
- визначення розміру дивідендів власника.
Комунікації, PR
Оксана Ємець — PR менеджерка PPV Knowledge Networks, PR консультантка, 10 років досвіду. Працювала з бізнесом, державними інституціями, ГО, креативними індустріями та в політиці на виборах.
Теми консультацій:
- комунікаційна стратегія;
- планування комунікацій;
- бюджетування;
- співпраця зі ЗМІ;
- поточна координація комунікацій.
Експорт
Лариса Циган — Віцепрезидентка Чернігівської ТПП. Сертифікований консультант з Експорту до ЄС та Канади.
Теми консультацій:
- аналіз експортної готовності (спроможності) компанії;
- аналіз ринків для експорту та вибір пріоритетних для роботи;
- аналітика законодавчих вимог (тарифні та нетарифні бар‘єри, походження, вимоги безпеки, санітарні та фіто-санітарні заходи, технічне регулювання);
- вибір моделі виходу на ринок;
- пошук партнерів, складання списку.
Облік і грантовий супровід неприбуткових організацій
Тетяна Федорів — операційний директор компанії Fin Impact, експерт з обліку і грантового супроводу неприбуткових організацій
Теми консультацій:
- реєстрація ГО ,ГС, БФ;
- аудит діяльності та грантів;
- критичний імпорт;
- документальне оформлення допомоги ЗСУ та ВПО;
- типові операції, що призводять до втрати неприбутковості;
Рекрутинг
Тарас Котик — співзасновник рекрутингової компанії SELECT*. Експерт у пошуку та підбору талантів від Генерального директора до бухгалтера.
Теми консультацій:
- пошук і підбір персоналу;
- джерела пошуку співробітників;
- проведення співбесіди.
Бухгалтерський/податковий облік
Тетяна Ходорович — експерт з бухгалтерського та податкового обліку, має понад 14 років досвіду ведення ФОП та юридичних осіб.
Теми консультацій:
- вибір оптимальної податкової моделі
- реєстрація РРО, банківських терміналів;
- перехід на спрощену систему оподаткування з особливостями;
- оформлення працівників;
- як зменшити фонд оплати праці ТОВ та ФОП.
Маркетинг
Тарас Бондаренко — керуючий партнер та співвласник маркетингового агентства NOSTRES.
Теми консультацій:
- розробка нового продукту або сервісу;
- бренд-стратегія;
- бюджетування маркетингу;
- стратегія виходу на ринок.
Реєструйся: https://cutt.ly/shbd_form
Проєкт фінансується в межах програми «Мери за економічне зростання» Європейського Союзу. І є частиною проєкту “Нова економіка Івано-Франківська – підтримка нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську” (NEF), який триватиме до березня 2025 року.
Довідкова інформація: «Мери за економічне зростання» (2021-2024) – це друга фаза проєкту, який був започаткований за фінансування Європейського Союзу у 2017 році для підтримки мерів та муніципалітетів у країнах Східного партнерства.
Ініціатива ґрунтується на тому принципі, що, працюючи у партнерстві з приватним сектором, державними структурами та громадянським суспільством, місцева влада може допомогти поліпшити місцеве бізнес-середовище та забезпечити умови для економічного зростання, яке спиратиметься на приватний сектор, і для створення робочих місць.