Бізнес-консалтинг під час війни: проміжні спостереження - PPV Knowledge Networks

Бізнес-консалтинг під час війни: проміжні спостереження

Опубліковано Володимир Воробей на

Команда PPV Knowledge Networks продовжує консультувати бізнес. Воєнний час вимагає пошуку вивірених бізнес-рішень, які ми знаходимо разом з командами клієнтів під час стратегічних сесій. П’ять спостережень з проектів, які ми впроваджували у травні:

Благодійні, громадські та волонтерські організації можна і треба сприймати як новий ринок

Все більше організацій, особливо іноземних, радше закуповуватимуть продукцію в Україні, підтримуючи економіку (та уникаючи транскордонної логістики). Ці організації впроваджують тисячі проектів, де потрібні підрядники. БО-ВО-ГО – це новий сегмент.

Підвищення жіночого лідерства та ставлення до менеджерок

Мобілізація чоловіків – ключового персоналу – вкл власників – є частиною сценарного планування. Сильне жіноче лідерство бізнесу стає конкурентною перевагою та умовою виживання бізнесу, – від розвитку іноземних ринків (кого пускають через кордон) до перейняття усіх рівні та важелів управління (коли власники займаються постачанням бригад на фронті). Бізнес-кейс для жіночого лідерства ніколи не був настільки очевидним та нагальним, з відповідними управлінськими рішеннями.

Величезний запит та потреба у нетворкінгу

Нові воєнні реалії вимагають нових контактів, нових мереж, нових джерел інформації. Новий попит виникає спонтанно і про нього треба знати. Релокація, переселення, порушені економічні структурні зв’язки – все переформатовується на ходу. Треба знати, треба питати, – треба бути в групах, каналах і мережах – але так само, як з інформаційною гігієною, треба включати (і періодично змащувати) критичне мислення. Шлак, інфошум та навіювання ніхто не скасовував.

Адекватно сприймати можливості іноземних ринків (експорт як панацея)

На багатьох європейських ринках відбувається структурна зміна – наприклад, попит на меблі та деревину в ЄС падає і зменшуватиметься далі. Європейські ринки – глибокі, з жорсткою конкуренцією, з цінами, які часто нижчі на українські. Перед виходом на ринок потрібно розібратися з власними ключовими здатностями та конкурентними перевагами, а тоді вже глибоко занурюватись у вивчення ринку. Цілком може бути, що вам немає з чим та немає як (ані моделі, ані формату, ані продукту, ані ціни, ані УТП, ані коштів, ані партнерів) виходити на європейський ринок. Потрібно думати, як ваші здатності можна накласти на інші продуктові категорії і т.д.

Фінансовий облік має бути як ніколи у центрі уваги

Валютні обмеження, інфляція, неплатежі, податкова невизначеність, потреби людей, порушена логістика …. – все це вимагає жорсткого контролю цін, маржинальності, центрів доходу та центрів витрат. P&L – понад усе. Неналежний фінансовий облік зараз може вбити компанію швидше, ніж загальний воєнний стан.

 

Детальніше про стратегічні сесії PPV Knowledge Networks.

Надішліть ваш запит і наші менеджери зв’яжуться з вами – sme-consulting@ppv.net.ua.


0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *