Креативні індустрії: управлінські рішення в часі війни - PPV Knowledge Networks

Креативні індустрії: управлінські рішення в часі війни

Опубліковано PPV на

Уже третій місяць в Україні триває повномасштабна війна. І це впливає на усі сфери життя: змінилась економіка, адаптовуються креативні індустрії. Як приймати рішення в цих обставинах?

Керівники та власники бізнесів та організацій з креативних індустрій приймають рішення, які впливають на подальшу здатність цих бізнесів та організацій існувати та розвиватись. Для багатьох такі рішення є визначальними — чи закривати бізнеси, в які вкладено час та кошти, або утримати бізнес та діяльність організацій на певному рівні, чи використати воєнний час для трансформації. 

Пропонуємо check list для бізнесів з креативних індустрій. Що врахувати, аби прийняти ефективне управлінське рішення?

Оцінка стану  
  • Клієнти наскільки існуючі клієнти готові продовжувати купляти вашу продукцію / замовляти послуги? Імовірність змін у настроях клієнтів через воєнний стан в Україні?  
  • Ринки яка динаміка ваших продуктових ринків в Україні та в ЄС? 
  • Канали продажу які канали працюють, які канали закрились? Які канали продажу для вас потенційно можливі?
  • Команда безпека членів команди, готовність та здатність працювати (якщо за кордоном). 
  • Майно чи маєте ви доступ до майна вашого підприємства (якщо у вас є матеріальні активи)? Наскільки реально його перевезти, знайти на новому місці?  
  • Фінанси стан ліквідності, стан заборгованостей, доступ до кредитного ресурсу. 
  • Підрядники та постачальники спроможність закуповувати потрібні вхідні матеріали та використовувати послуги підрядників, стан підрядників.  
  • Процеси та системи стан внутрішніх процесів та систем. 
  • Можливості наявні зовнішні можливості (фінансування, підтримки трансформації, пошуку партнерів тощо). 
Оцінка ситуації в таких сценаріях
  1. Коротка війна 
  2. Тривалі бойові дії в окремих регіонах  
  3. Тривала війна 
Стратегічні сценарії 
  1. Закрити бізнес 
  2. Зберегти ключовий персонал та ключові спроможності 
  3. Перенести бізнес 
  4. Призупинити бізнес 
  5. Перепрофілювати бізнес -вийти на інші ринки або вивести на ринок нову продукцію 
  6. Знайти стратегічного партнера / партнерів  
План дій розпрацювати на 
  • 2 тижні 
  • Місяць
  • Квартал 

 

Якщо вам потрібна підтримка у прийнятті рішень щодо вашого креативного підприємства або організації  — звертайтесь за low bono консультацією до PPV Knowledge Networks на info@ppv.net.ua.

Більше про кризу та ключові здатності бізнесу можна прочитати тут.


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.