Як бізнес і наука створюють альтернативу на ринку? Розмови про інновації.
Як створити інноваційний продукт? Де знайти підтримку для новаторських ідей? Чого окрім фінансування потребують креативні підприємці в Україні? В межах проєкту Нова Економіка Івано-Франківська Юлія Ляхович, комунікаційна менеджерка НЕФ, провела 4 відеоінтерв’ю з українськими інноваторами. Розмовляли про інновації напередодні Європейських днів досліджень та інновацій в Івано-Франківську.
Бізнес на кавовій гущі: як інновації рятують екологію
Rekava – українська компанія, в якій створюють біорозкладний посуд з кавової гущі. ЇЇ засновники Юрій Тустановський та Дмитро Біденко поділились досвідом створення продукту у сфері харчових технологій та тим, як в цьому проєкті працюють разом наука та бізнес.
Говорили про:
- Характерну особливість продукції Rekava;
- Шлях продукту на ринок – труднощі впровадження та адаптації в умовах масштабування;
- Як знаходять спільною мову науковці та бізнес-управлінці?
- Роль зворотного зв’язку від споживача;
- Кавова гуща як сировина в Україні;
- Що сприяє розвитку креативного підприємства в Україні? Якої підтримки інновацій бракує?
- Як залучати фінансування на інноваційні продукти?
Шлях інноваційного продукту з лабораторії на експортні ринки
Компанії Releaf Paper виготовляє папір з опалого листя. Під час прямого ефіру Олександр Соболенко, генеральний директор Releaf Paper розповів який шлях проходить продукт від лабораторії до ринку, які труднощі в комерціалізації інноваційного продукту та чому інноваційних продуктів в Україні повинно бути більше.
Говорити про:
- Етапи розвитку компанії Releaf Paper;
- Зелені тренди: як працювати з ринком який розвивається;
- Чому патентування це важливо;
- Як знайти інвестора для інноваційного продукту.
Історія Releaf Paper розпочинається зі шкільного проєкту 16-ти річного учня з Закарпаття, після років експериментів та залучення партнерів у 2021 році була започаткована компанія.
Як залучити фінансування на інноваційні проєкти?
Запис прямого ефіру з Романом Зінченко зі співзасновником Greencubator – організації, що будує екосистему для стійкого підприємництва, низьковуглецевих інновацій, розвитку «зеленої» економіки в Україні та Східній Європі.
Поговорили про залучення фінансування на інноваційні продукти, куди рухається “зелений” тренд та як формувати команду для “зелених” проєктів, зокрема:
- Діяльність Greencubator – як працює програма та кого підтримує організація;
- Огляд можливостей підтримки інновацій в Україні та ЄС;
- Як наукове середовище породжує бізнеси;
- Фінансування інновацій в зеленій енергетиці;
- Яких проєктів потребує сфера енергоефективності;
Наука, бізнес, інновації: як це працює разом у біотехнологічному проєкті?
Анна Женчук директорка компанії Bioanalyt, науковиця розповіла про успішну комерціалізацію наукових розробок компанії, поєднання науки та технології для успішного бізнесу. Bioanalyt допомагає світовим виробникам харчових продуктів та інгредієнтів знизити витрати на тестування поживних речовин.
Говорили про:
- Історію компанії Bioanalyt;
- Як унікальна технологія допомагає компанії зростати на ринку;
- Шлях інноваційного продукту – етапи розвитку та очікування від ринку;
- Яка інфраструктура має бути в Україні для розвитку інноваційних продуктів;
- Різновиди інституційної підтримки інновацій;
- Плани Bioanalyt на майбутнє.
Наприкінці кожного інтерв’ю спікери дають влучні поради українським інноваторам.
Більше новин проєкту Нова Економіка Івано-Франківську за посиланням.
Інтев’ю провели в рамках проєкту “Нова економіка Івано-Франківська – підтримка нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську” (NEF). Проєкт фінансується в межах програми «Мери за економічне зростання» Європейського Союзу.
Втілюють НЕФ спільно: Департамент інвестиційної політики Івано-Франківської міської ради, інноваційний центр Promprylad.Renovation, урбаністична лабораторія MetaLab, агенція економічного розвитку Агенція економічного розвитку PPV та платформа Тепле Місто / Teple Misto