Результати опитування Payscious - PPV Knowledge Networks

Результати опитування Payscious

Опубліковано PPV на

Для проекту Payscious, сервісу свідомої підтримки культури, підготували аналітичний матеріал про готовність внескодавців підтримувати операторів креативних індустрій.

Декілька цікавих фактів з дослідження:

  • Більшість респондентів упевнена, що українці не готові платити за культурні продукти, водночас вони ж стверджують, що серед їхнього кола спілкування є внескодавці.
  • Респонденти, за професією далекі від сфери культури, схильні витрачати більші суми, аніж ті, хто є наближеними до креативного середовища, чи ті, хто хоче туди потрапити.
  • Найбільш комфортні суми підтримки проектів — одноразові в діапазоні від 100 до 500 грн.
  • 95% опитаних респондентів вважають, що ОКІ мають навчитися вибудовувати бізнес-моделі та заробляти самостійно.
  • Майже всі респонденти вказали, що ОКІ потребують фінансової підтримки від своєї аудиторії, водночас понад 60% респондентів вважають, що ОКІ мають самі вчитися заробляти завдяки своїм культурним продуктам.

З повними результатами дослідження можна ознайомитися на сайті:


РЕЗУЛЬТАТИ


 


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.