Третина дизайнерів перейшли на віддалену роботу: результати Дослідження ринку дизайну у Львові за 2021 - PPV Knowledge Networks

Третина дизайнерів перейшли на віддалену роботу: результати Дослідження ринку дизайну у Львові за 2021

Опубліковано PPV на

PPV Knowledge Networks у 2021 році провела друге дослідження ринку дизайну у Львові.

Що відбулось з учасниками ринку за два роки? Як змінився ринок львівського дизайну після 2019-го? Яких бізнес-компетенцій потребують дизайнери? Чому ринок не росте? Яких можливостей для розвитку шукають студенти-дизайнери? 

Шукайте відповіді у дослідженні за посиланням: https://cutt.ly/lviv-design-market-2021

Вперше аналіз ринку дизайну у Львові зробили у 2019 році. Обидва дослідження проведені на основі опитування за єдиною методологією, що дозволило порівняти стан ринку дизайну у Львові в динаміці та виявити зміни впродовж двох років (2019 – 2021). Проєкт реалізовується в рамках п’ятирічної програми Британської Ради Creative Spark.  

Результати опитування показали, що:

  • третина дизайнерів перейшли на віддалену роботу;
  • 25% агенцій вже відновились до пре-пандемічного рівня;
  • у третини компаній з дизайнерами (переважно відділи в ІТ компаніях) зросла команда;
  • збільшилася кількість замовлень з інших регіонів України, дизайн-агенції та інші компанії почали активніше працювати з іноземними клієнтами;
  • загалом за два роки ринок дизайну залишався стабільним;
  • дизайнери бачать потребу постійного вдосконалення компетенцій.

Львів і надалі залишається місцем притягання дизайнерів. Вони приїжджають сюди щоб здобути як профільну, так і неформальну освіту. Розміри ринку тут дають можливість отримати досвід, який робить їх конкурентоспроможними. Подальший розвиток формальної й неформальної освіти стимулюватиме розвиток самого ринку – збільшення кількості агенцій, фрилансерів, проєктів, які роблять у Львові.

Загалом у дослідженні проаналізовані:

  • Структура ринку дизайну у Львові.
  • Вплив COVID-19 на ринок дизайну.
  • Проблеми та потреби учасників ринку.
  • Компетенції дизайнерів.
  • Стан спеціалізованої формальної освіти і потреби студентів-дизайнерів у додаткових знаннях та можливостях здобувати практичних досвід.

Додатково до дослідження додали актуальний перелік 54 дизайн-агенцій у Львові. З описом діяльності, контактами та посиланнями. Команда Агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks закликає користуватись ним – запрошувати на тендери, робити замовлення, подаватись на вакансії. 

Аналіз даних здійснила Лілія Кривецька – аналітикиня проєктів креативної економіки агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

Довідка:

Дослідження провели в межах проекту Lviv Design Partnership. Це — платформа для взаємодії між дизайн-агенціями, бізнесом, освітою та владою для розвитку сектору дизайну у Львові. Lviv Design Partnership діє в рамках програми Creative Spark.

Creative Sparkце ініціатива спрямована на підтримку міжнародних університетських та інституційних партнерств для розвитку підприємницьких навичок та креативної економіки у семи країнах (за підтримки Великої Британії): Україні, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Азербайджані, Вірменії, Грузії. 

Дослідження ринку дизайну у Львові провели в партнерстві з Львівською національною академією мистецтв (кафедра графічного дизайну) та Cardiff School of Art & Design (Cardiff Metropolitan University). 

З результатами першого дослідження можна ознайомитись тут: http://bit.ly/design-study-lviv-2019

 


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.