Академія мистецтв презентувала проєкт стратегії до 2026, яку розробила спільно з експертами PPV Knowledge Networks
У квітні Львівська національна академія мистецтв представила проєкт своєї стратегії до 2026 року. Цей стратегічний документ враховує перспективи розвитку інституції, її потреби, запити середовища, конкурентні переваги та потенціал розвитку в цілому.
Розробка стратегії відбувалася за підтримки Британської Ради у співпраці трьох партнерів: Львівської національної академії мистецтв(ЛНАМ), Агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks та Cardiff School of Art & Design.
Над стратегією працювали 4 місяці (з листопада 2021 року по лютий 2022). Це унікальний приклад створення стратегії для мистецьких закладів вищої освіти: до нього залучали студентів, випускників, працівників, партнерів, місцевий бізнес та інших стейкхолдерів.
Від листопада 2021 до лютого 2022 відбулось:
- 5 внутрішніх факультетських зустрічей,
- 6 тематичних внутрішніх стратсесій,
- 2 стратсесії із зовнішніми стейкхолдерами,
- 2 семінари із відповідальними за стратегію Cardiff School of Art & Design,
- 6 зустрічей робочої групи.
Експерти PPV Knowledge Networks проводили та фасилітували внутрішні робочі групи, зовнішні стратегічні сесії із стейкхолдерами, внутрішню стратегічну сесію з фінансів та безпосередньо працювали над стратегією.
Ознайомитися зі стратегію можна тут. А зараз ЛНАМ збирає відгуки та пропозиції щодо проєкту стратегії. Запрошуємо надсилати їх на пошту: office@lnam.edu.ua
Передісторія
З 2019 року студенти та випускники ЛНАМ брали участь в проекті Lviv Design Partnership, де через платформу взаємодії учасники могли розширювати підприємницькі навички, знаходити можливості реалізації в стартап-проєктах. Цей досвід спонукав розробити такий собі план стимулювання сектору культури та креативних індустрій через зміни у вищій освіті, зокрема Львівській національній академії мистецтв. Тобто вдосконалення освітніх програм, трансформацію середовища, визначення конкурентних переваг векторів розвитку тощо.
Розробка стратегії відбулась у рамках програми Creative Spark.
Creative Spark — п’ятирічна програма від Британської Ради, яка виділяє гранти на розвиток підприємницьких навичок у студентів та підприємців-початківців в Україні, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Азербайджані, Вірменії та Грузії. Мета Creative Spark — поширити успішний британський досвід серед країн-учасниць програми через формати партнерств між університетами та інституціями сектору креативних індустрій у Великій Британії та країнах-учасницях Creative Spark.
Фото: Аліна Кіндяк