Академія мистецтв презентувала проєкт стратегії до 2026, яку розробила спільно з експертами PPV Knowledge Networks - PPV Knowledge Networks

Академія мистецтв презентувала проєкт стратегії до 2026, яку розробила спільно з експертами PPV Knowledge Networks

Опубліковано PPV на

У квітні Львівська національна академія мистецтв представила проєкт своєї стратегії до 2026 року. Цей стратегічний документ враховує перспективи розвитку інституції, її потреби, запити середовища, конкурентні переваги та потенціал розвитку в цілому. 

Розробка стратегії відбувалася за підтримки Британської Ради у співпраці трьох партнерів: Львівської національної академії мистецтв(ЛНАМ), Агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks та Cardiff School of Art & Design.

Над стратегією працювали 4 місяці (з листопада 2021 року по лютий 2022). Це унікальний приклад створення стратегії для мистецьких закладів вищої освіти: до нього залучали студентів, випускників, працівників, партнерів, місцевий бізнес та інших стейкхолдерів.

Від листопада 2021 до лютого 2022 відбулось:

  • 5 внутрішніх факультетських зустрічей,
  • 6 тематичних внутрішніх стратсесій,
  • 2 стратсесії із зовнішніми стейкхолдерами,
  • 2 семінари із  відповідальними за стратегію Cardiff School of Art & Design,
  • 6 зустрічей робочої групи.  

Експерти PPV Knowledge Networks проводили та фасилітували внутрішні робочі групи, зовнішні стратегічні сесії із стейкхолдерами, внутрішню стратегічну сесію з фінансів та безпосередньо працювали над стратегією. 

Ознайомитися зі стратегію можна тут. А зараз ЛНАМ збирає відгуки та пропозиції щодо проєкту стратегії. Запрошуємо надсилати їх на пошту: office@lnam.edu.ua

 

Передісторія

З 2019 року студенти та випускники ЛНАМ брали участь в проекті Lviv Design Partnership, де через платформу взаємодії учасники могли розширювати підприємницькі навички, знаходити можливості реалізації в стартап-проєктах. Цей досвід спонукав розробити такий собі план стимулювання сектору культури та креативних індустрій через зміни у вищій освіті, зокрема Львівській національній академії мистецтв. Тобто вдосконалення освітніх програм, трансформацію середовища, визначення конкурентних переваг векторів розвитку тощо. 

 

Розробка стратегії відбулась у рамках програми Creative Spark.

Creative Spark — п’ятирічна програма від Британської Ради, яка виділяє гранти на розвиток підприємницьких навичок у студентів та підприємців-початківців в Україні, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Азербайджані, Вірменії та Грузії. Мета Creative Spark — поширити успішний британський досвід серед країн-учасниць програми через формати партнерств між університетами та інституціями сектору креативних індустрій у Великій Британії та країнах-учасницях Creative Spark.

Фото: Аліна Кіндяк


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.