Навчальна програма «Фінанси креативу»: пре-реєстрація - PPV Knowledge Networks

Навчальна програма «Фінанси креативу»: пре-реєстрація

Опубліковано PPV на

Навчальна програма «Фінанси креативу» підвищить ваші компетентності фінансового управління бізнесом / організацією, що працює в сфері креативних індустрій.

Ми відкрили пре-реєструйтрацію на програму — реєструйтеся зараз та отримайте знижку на навчання. 

Тривалість навчання 6 тижнів, 6 навчальних модулів
Два рівні на вибір
  • «Базовий» (для тих, хто тільки починає розбиратися в фінансах)
  • «Просунутий» (для тих, хто уже має знання та компетенції в управлінні фінансами)
Загальні кількість навчальниз годин 27 годин живого онлайн-навчання
Тривалість одного модуля 4,5 години (з 10:00 до 14:30)
Старт курсу лютий 2022
Вартість
  • 12 000 грн — рання реєстрація до 15 січня
  • 15 000 грн — при реєстрації після 15 січня
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

 

Для кого?

  • власників та управлінців креативних бізнесів
  • керівників напрямів та відповідальних за фінанси
  • для продакшенів
  • крафтових виробників
  • дизайн-агенцій
  • фешн-брендів
  • комунікаційних, креативних та маркетингових агенцій
  • видавців
  • освітніх проектів
  • приватних театрів
  • творчих студій тощо

Кому буде корисним курс?

  • Тим, хто боїться цифр, бо це складно
  • Тим, хто не розуміє, що відбувається з фінансами у бізнесі
  • Тим, хто у кого є потік грошей, але невідомо, чи є прибуток
  • Тим, хто хоче навчитися приймати рішення на основі фінансів (коли брати ще одного працівника, купувати обладнання, перейти з outsource на in-house тощо)

Чим особливий курс?

  • Розроблений спеціально для креативних індустрій (виробничих та сервісних бізнесів).
  • Курс пройшли вже 26 бізнесів та організацій у 2021 році за підтримки Українського культурного фонду.
  • Усі тренери — це практики бізнесів креативних індустрій, а тому розуміють болі та страхи пов’язані з фінансами, але навчилися їх долати. Ми не суперлюди, ми просто люди.
  • 70% курсу — це практика, робота з кейсами, шаблонами та прикладами з креативних індустрій. По суті та без води (за словами випускників).
  • Підтримка куратора курсу, який додаватиме дисципліни, якщо її бракуватиме.
  • Модулі відбуваються тільки наживо, що дає можливість ставити питання тренерами під час навчання та спілкуватися з іншими учасниками.
  • Безкоштовні індивідуальні зустрічі з тренерами.

Що дає курс?

  • Розуміння цифр свого бізнесу. Впевненість у прийнятті рішень та зменшення фінансової тривожності. Вам легше на нерви, за словами випускників.
  • Розраховані реальні собівартості, складені реальні P&L, CashFlow та визначені ключові фінансові показники
  • Готові шаблони для розрахунків, які залишаться з вами
  • Розуміння вигідної ціни та можливих знижок — впевненість у комунікації з клієнтами
  • Вміння говорити з бухгалтерами та фінансистами, ставити їм завдання та контролювати їхню роботу.

Відгуки випускників

 

Програма покриває всі необхідні ази для ведення діяльності невеликого підприємства. Інформація, що зібрана в курсі, гарно структурована та дуже доступно подана. Однозначно рекомендую!

Максим Романюк, LINZA Production, фінансовий менеджер.

 

Дуже чітка і правильно структурована програма. Для малого підприємства — це найкраще, що я зустрічала. Хочеться продовження цього курсу.

Олена Гусєва, Дизайн-ательє Олени Гусєвої, власниця

 

Зрозуміла та чітка програма по веденню фінансів в малому та середньому бізнесах. Підійде як новачкам, які лише вчаться впорядковувати фінанси, так і більшим організаціям з виробництвом для кращого розуміння фінансових потоків, коригування маржі, формування ціноутворення та інше. Викладачі з великим досвідом і радо допомагають у розв’язанні конкретних фінансових питань учасників. Рекомендую.

Уляна Табачин,
Hoyra Studio, керівниця напрямку інтернет-маркетингу

 


 

Структура програми

МОДУЛЬ НАПОВНЕННЯ На які питання ви отримаєте відповіді
1. Ключові інструменти
  • Типи організацій за основним продуктом
  • Різниця між бухгалтерським та управлінським обліком
  • Практичне застосування P&L, Balance Sheet, CashFlow, фінансової політики
  • Поняття собівартості
  • Як підходити до фінансів залежно від типу бізнесу (товарний, сервісний, проектний, змішаний)?
  • Різниця між бухгалтерським та управлінським обліком.
  • Ключові показники здоров’я бізнесу в управлінському обліку.
  • Як рахувати реальну собівартість, щоб вона включала всі витрати вашого бізнесу?
2. Собівартість та ціноутворення
  • Собівартість — розрахунок для власного бізнесу
  • Ціноутворення
  • Базова структура P&L та Cash Flow
  • Робота з кейсами
  • Як ставити ціни на свої товари, послуги та визначати бюджети проектів, щоб заробляти та не заходити в мінус? (розглянемо на кейсах)
  • Якою має бути націнка?
  • Як структурувати ваші ключові фінансові документи — P&L та Cash Flow?
3. Витрати
  • Структурування витрат
  • Витрати в P&L
  • Робота з кейсами
  • Як структурувати та ефективно управляти своїми витратами?
  • Як працювати із залишками продукції?
  • Як враховувати витрати на розробку нової продукції?
  • Як оцінити, скільки людей у команді вам потрібно?
  • Як підходити до амортизації?
4. Доходи
  • Структурування доходів
  • Витрати та доходи в P&L
  • Витрати та доходи в Cash Flow
  • Робота з кейсами
  • Як структурувати та ефективно управляти своїми доходами?
  • Як оцінювати, в які канали продажів варто заходити?
  • Які продукти найприбутковіші у моєму портфелі?
  • Які акції та знижки я можу собі дозволити?
  • Які ще джерела доходів можуть бути у моєму бізнесі чи організації?
  • Як використовувати Cash Flow для управління грошовими потоками?
5. Фінансовий аналіз та планування
  • Фінансовий аналіз
  • Unit-економіка
  • Планування P&L
  • Касові розриви
  • Робота з кейсами
  • Як планувати та “читати” P&L? Управлінські рішення на основі P&L.
  • Ключові показники здоров’я бізнесу, управлінський dashboard — що має бачити та вміти аналізувати власник або керівник?
  • Як побачити та управляти касовими розривами?
6. Бізнес як актив
  • Активи бізнесу
  • Фінансовий мікс
  • Юридично-правові форми, оформлення відносин з персоналом
  • Як фінансувати розвиток свого бізнесу?
  • Чи варто працювати з кредитами, грантами чи інвесторами?
  • В якій організаційно-правовій формі мені краще працювати?
  • Хто має працювати з фінансами?

 


Для кого підходить рівень «Базовий»?

  • Ваше фінансове управління цілком інтуїтивне
  • У вас немає інструментів фінансового управління (немає Excel–таблиці)
  • Ви ведете бюджет у нотатнику

Для кого підходить рівень «Просунутий»?

  • У вас є інструменти фінансового управління (принаймні Excel–таблиця)
  • Ваше поточне управління спирається на реальні фінансові показники
  • Ви хочете навчитися ефективніше керувати та планувати фінансові показники

Хто навчає?

Усі тренери є практиками
в бізнесах та організаціях креативних індустрій

Володимир Воробей

виконавчий директор агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. Бізнес-консультант, акредитований фасилітатор Creative Enterprise Programme, інвестор у lislis toys та Business Hub, співзасновник YoKu, член наглядових рад Теплого Міста та Promprylad.Renovation.

~~~

Катерина Ушакова

професійна маркетологиня і управліниця з 14-річним досвідом роботи як з міжнародними, так і з локальними компаніями та брендами. Сертифікована executive коуч, фасилітаторка стратегічних і креативних сесій, акредитована фасилітаторка Creative Enterprise Programme, підприємниця на платформі Etsy.

~~~

Альона Калібаба

співзасновниця національного акселератора для соціальних підприємців SELab, ex CEO «Часопис», акредитована фасилітаторка Creative Enterprise Programme. Раніше Country Ambassador Seedstars World, керівниця
програми для стартапів бізнес-акселератора Happy Farm (2012-2014, 5 програм, 42 стартапи).


Умови участі

Ціна за всю прогарму

Рання реєстрація до 15 січня — 12 000 грн

Реєстрація після 15 січня — 15 000 грн

 


ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ


Учасники, які придбали участь у програмі за будь-яким пакетом, можуть безкоштовно долучити ще одну людину зі своєї організації. Досвід випускників показав, що командна участь покращує впровадження знань у щоденну роботу.


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.