Навчальна програма «Фінанси креативу»: пре-реєстрація
Навчальна програма «Фінанси креативу» підвищить ваші компетентності фінансового управління бізнесом / організацією, що працює в сфері креативних індустрій.
Ми відкрили пре-реєструйтрацію на програму — реєструйтеся зараз та отримайте знижку на навчання.
Тривалість навчання | 6 тижнів, 6 навчальних модулів |
Два рівні на вибір |
|
Загальні кількість навчальниз годин | 27 годин живого онлайн-навчання |
Тривалість одного модуля | 4,5 години (з 10:00 до 14:30) |
Старт курсу | лютий 2022 |
Вартість |
|
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ |
Для кого?
- власників та управлінців креативних бізнесів
- керівників напрямів та відповідальних за фінанси
- для продакшенів
- крафтових виробників
- дизайн-агенцій
- фешн-брендів
- комунікаційних, креативних та маркетингових агенцій
- видавців
- освітніх проектів
- приватних театрів
- творчих студій тощо
Кому буде корисним курс?
- Тим, хто боїться цифр, бо це складно
- Тим, хто не розуміє, що відбувається з фінансами у бізнесі
- Тим, хто у кого є потік грошей, але невідомо, чи є прибуток
- Тим, хто хоче навчитися приймати рішення на основі фінансів (коли брати ще одного працівника, купувати обладнання, перейти з outsource на in-house тощо)
Чим особливий курс?
- Розроблений спеціально для креативних індустрій (виробничих та сервісних бізнесів).
- Курс пройшли вже 26 бізнесів та організацій у 2021 році за підтримки Українського культурного фонду.
- Усі тренери — це практики бізнесів креативних індустрій, а тому розуміють болі та страхи пов’язані з фінансами, але навчилися їх долати. Ми не суперлюди, ми просто люди.
- 70% курсу — це практика, робота з кейсами, шаблонами та прикладами з креативних індустрій. По суті та без води (за словами випускників).
- Підтримка куратора курсу, який додаватиме дисципліни, якщо її бракуватиме.
- Модулі відбуваються тільки наживо, що дає можливість ставити питання тренерами під час навчання та спілкуватися з іншими учасниками.
- Безкоштовні індивідуальні зустрічі з тренерами.
Що дає курс?
- Розуміння цифр свого бізнесу. Впевненість у прийнятті рішень та зменшення фінансової тривожності. Вам легше на нерви, за словами випускників.
- Розраховані реальні собівартості, складені реальні P&L, CashFlow та визначені ключові фінансові показники
- Готові шаблони для розрахунків, які залишаться з вами
- Розуміння вигідної ціни та можливих знижок — впевненість у комунікації з клієнтами
- Вміння говорити з бухгалтерами та фінансистами, ставити їм завдання та контролювати їхню роботу.
Відгуки випускників
Програма покриває всі необхідні ази для ведення діяльності невеликого підприємства. Інформація, що зібрана в курсі, гарно структурована та дуже доступно подана. Однозначно рекомендую!
Максим Романюк, LINZA Production, фінансовий менеджер.
Дуже чітка і правильно структурована програма. Для малого підприємства — це найкраще, що я зустрічала. Хочеться продовження цього курсу.
Олена Гусєва, Дизайн-ательє Олени Гусєвої, власниця
Зрозуміла та чітка програма по веденню фінансів в малому та середньому бізнесах. Підійде як новачкам, які лише вчаться впорядковувати фінанси, так і більшим організаціям з виробництвом для кращого розуміння фінансових потоків, коригування маржі, формування ціноутворення та інше. Викладачі з великим досвідом і радо допомагають у розв’язанні конкретних фінансових питань учасників. Рекомендую.
Уляна Табачин, Hoyra Studio, керівниця напрямку інтернет-маркетингу
Структура програми
МОДУЛЬ | НАПОВНЕННЯ | На які питання ви отримаєте відповіді |
1. Ключові інструменти |
|
|
2. Собівартість та ціноутворення |
|
|
3. Витрати |
|
|
4. Доходи |
|
|
5. Фінансовий аналіз та планування |
|
|
6. Бізнес як актив |
|
|
Для кого підходить рівень «Базовий»?
- Ваше фінансове управління цілком інтуїтивне
- У вас немає інструментів фінансового управління (немає Excel–таблиці)
- Ви ведете бюджет у нотатнику
Для кого підходить рівень «Просунутий»?
- У вас є інструменти фінансового управління (принаймні Excel–таблиця)
- Ваше поточне управління спирається на реальні фінансові показники
- Ви хочете навчитися ефективніше керувати та планувати фінансові показники
Хто навчає?
Усі тренери є практиками
в бізнесах та організаціях креативних індустрій
Володимир Воробей
виконавчий директор агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. Бізнес-консультант, акредитований фасилітатор Creative Enterprise Programme, інвестор у lislis toys та Business Hub, співзасновник YoKu, член наглядових рад Теплого Міста та Promprylad.Renovation.
~~~
Катерина Ушакова
професійна маркетологиня і управліниця з 14-річним досвідом роботи як з міжнародними, так і з локальними компаніями та брендами. Сертифікована executive коуч, фасилітаторка стратегічних і креативних сесій, акредитована фасилітаторка Creative Enterprise Programme, підприємниця на платформі Etsy.
~~~
Альона Калібаба
співзасновниця національного акселератора для соціальних підприємців SELab, ex CEO «Часопис», акредитована фасилітаторка Creative Enterprise Programme. Раніше Country Ambassador Seedstars World, керівниця
програми для стартапів бізнес-акселератора Happy Farm (2012-2014, 5 програм, 42 стартапи).
Умови участі
Ціна за всю прогарму
Рання реєстрація до 15 січня — 12 000 грн
Реєстрація після 15 січня — 15 000 грн
Учасники, які придбали участь у програмі за будь-яким пакетом, можуть безкоштовно долучити ще одну людину зі своєї організації. Досвід випускників показав, що командна участь покращує впровадження знань у щоденну роботу.