Школа фешн-підприємців (2019)
Школа – це модульна освітня програма, розроблена спеціально для підприємців, які працюють у модній індустрії.
Мета програми — допомогти малим і середнім виробникам одягу, взуття та аксесуарів зробити ривок у розвитку свого бізнесу.
9 Модулів |
17 Днів |
100 Годин навчання |
20 Учасників |
Це курс для тих, хто має власний бізнес і відчуває, щочас зробити його апргрейд, а також для тих, хто має ідею та хоче розвинути її у бізнес-проект.
- Головний принцип програми – зосередженість на практичних аспектах розвитку бізнесу в Україні.
- Навчання проводять викладачі-практики з України та з-за кордону.
- Навчальний курс розроблений міжнародною агенцією з економічного розвитку PPV Knowledge Networksу партнерстві з найбільшою платформою українських брендівВсі. Свої. Колосальний досвід роботи з локальними виробниками і розуміння їх потреб дозволили скласти модульну програму, яка дасть практичні знання, необхідні українським підприємцям.
Навчальна програма
Модуль 1. Створення колекцій Модуль 2. Бізнес-моделювання Модуль 3. Digital комунікації Модуль 4. Бренд-стратегія Модуль 5. Фінансовий менеджмент Модуль 6. Юридичні аспекти Модуль 7. Тренди Модуль 8. Операційний менеджмент та людські ресурси Модуль 9. Пітчинг
Управління виробництвом.
Структура асортименту як основа побудови комерційної колекції.
Асортиментна стратегія.
Технології виявлення модного тренду.
Управління виробництвом: планування операційної діяльності, системи управління виробництвом, управління запасами.
Розробка та впровадження стратегії, організаційної структури
та стандартів якості роботи.
Аналіз, контроль та моніторинг бізнес-процесів.
Ключові показники ефективності бізнесу.
Розробка ефективної діджитал-стратегії.
Актуальні інструменти діджитал-маркетингу на різних етапах розвитку бренду. Підрахунок ROI від цифрових комунікацій.
Просування в соціальних мережах.
Аналіз ринку та продукту.
Стратегії конкурування та пошук свого місця на ринку.
Маркетинговий мікс.
Як перетворити торгову марку в бренд: розробка цінностей,
легенди й історії; візуальні та вербальні комунікації.
Фінансова модель. Як оцінити інвестиції та прибуток.
Формування звітності.
Оборотність активів та ліквідність.
Практичні інструменти бюджетування.
Фінансове планування.
Патенти та захист інтелектуальної власності.
Типи підприємницької діяльності та їхні особливості у реєстрації.
Процедури та документи, пов’язані з наймом працівників на підприємство.
Податки. Звітність.
Глобальні та локальні тренди.
Прогнозування трендів.
Вплив кольору на дизайн та маркетинг.
Впливи поза модою: спосіб життя та культура.
Визначення відповідних тенденцій для споживача та бренду.
Стратегічний підхід до дизайну моди з використанням даних.
Особливості операційного менеджменту.
Основні та допоміжні бізнес-процеси.
Аналіз необхідних бізнес-процесів.
Система управління персоналом.
Підбір, мотивація, формування команди.
Організаційна структура.
Як доносити свою ідею до аудиторії?
Як підготуватися до пітчингу своєї ідеї?
Яка інформація важлива для успішної бліц-презентації?
Тренери програми
Галина Кравченко Девід Лоттенбах Роман Гавриш Сесіль Пуанян Наталія Заверуха Наталка Шпот Ілля Новосельцев Олексій Філановський Юрій Заярний Наталя Сениця
Створення колекцій. Управління виробництвом
Україна, Киргизія, Таджикистан, Узбекистан, Білорусь, Казахстан
Директор департаменту «Асортимент» Fashion Consulting Group, керівник напрямку тренд-аналітики FCG / FashionSnoops. Спеціалізується на розробці комерційних колекцій одягу та взуття, управлінні асортиментом в роздрібних мережах та оптових компаніях. Впроваджує у практику компаній міжнародний досвід fashion product development. Реалізовує успішні проекти з консалтингу і навчання для компаній сегментів «одяг» і «взуття», зокрема Юничел, Россита (ТМ Lisette), Cavaletto, Vitacci, НІКАМЕД, Еконіка, Lamoda, Otto Group, Valtera, Conte, Спортмастер, Sela, Molito Group (мережевий ритейлер брендів Molito, Baltman, Mosaik) та інших.
Бізнес-моделювання
Швейцарія
Гуру бізнес-моделювання. Більше 15 років займав керівні пости в міжнародних корпораціях ROCHE, General Motors, Swissair. Сьогодні – партнер консалтингової компанії, що спеціалізується на стратегічному менеджменті ICME International AG (Цюріх, Швейцарія), консультує і читає майстер-класи по всьому світу. Серед його клієнтів – Novartis, Оrange, EDF (Electricité de France), MAN, Swiss National Railways (Національні залізниці Швейцарії). Має диплом MBA (University of Bern, Switzerland). Партнер Strategy Consultancy ICME. Методолог та експерт в області стратегічного бізнес-моделювання.
Digital-стратегія
Україна
Співзасновник маркетингового агентства Aimbulance. Компанія тричі ставала найефективнішим digital-агентством року за версією Effie Awards Ukraine, увійшла в шорт-лист Cannes Lions International Festival of Creativity, вигравала премію Red Dot. Серед клієнтів – PepsiCo, Mastercard, Danone, Lipton, WOG, «Нова Пошта», УкрСибБанк.
Тренди
Франція
Тренд-форекастер, фахівець із сучасного способу життя та еволюції соціокультурних тенденцій. Здійснює щоденний моніторинг трендів у багатьох сферах: мистецтво, медицина, їжа, дизайн. Має 25-річний досвід, власний метод аналізу. Провела численні індивідуальні дослідження та керувала престижними проектами в найрізноманітніших сферах: від моди до їжі, від дизайну до транспортної галузі. Очолювала відділ перспективних та дизайнерських проектів House of International Parfume. Наразі є незалежним консультантом, знавцем тенденцій.
Операційний менеджмент
Україна
Засновниця та керівниця консалтингової компанії Manageable – агенція з опису та оптимізації бізнес процесів. Має понад 10 років досвіду у сфері ІТ та консалтингу, зокрема, в управлінні якістю та організації бізнес-процесів. Амбасадорка програми Women Digital 2020. Менторка проекту “Будуй Своє” – програми підтримки підприємництва створеної Ощадбанком. Авторка тренінгу “Від формалізації до оптимізації” який пройшло понад 300 власників бізнесу.
Управління людьми
Україна
Організаційний консультант, коуч, бізнес-тренер, викладач управлінських та магістерських програм LvBS, академічний лідер «HRM у бізнесі». Розробляє та проводить авторські тренінгові програми для менеджерів, здійснює консультаційні проекти. Значний власний управлінський досвід, 20 років в галузі інформаційних технологій: проектний менеджмент, управління дизайн-студією, директор з управління персоналом в ІТ компанії. Сертифікований коуч та гештальт-консультант. Вивчала соціо-економічний підхід до менеджменту в інституті ISEOR (Франція).
Юридичні аспекти
Україна
Доктор права (Франція), адвокат, к.ю.н. (Україна). Доцент кафедри гуманітарного розвитку МІМ Київ, викладач кафедри міжнародного приватного права Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка. Лектор Літньої школи Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO) (2012-2013).
Консультує іноземні та українські компанії з питань захисту інтелектуальної власності.
Бренд-стратегія
Україна
Керуючий партнер в консалтинговому агентстві Filberry. Має 17 років досвіду в корпоративному секторі, і всі 17 на топ-позиціях – генерального та маркетинг-директора на 17 різних ринках, включаючи B2C, B2B, C2C, B2G. Йдеться і про різні продовольчі і непродовольчі товарах, ритейл, маркетплейси, і навіть системи державних закупівель. Створив з нуля 14 торгових марок та реалізував понад 125 комплексних рекламних кампаній.
Фінансовий менеджмент
Україна
Фінансовий директор, консультант, викладає курс «Financial Decision Making» на магістерській програмі MSc in Technology Management в LvBS.
Має 20-річний практичний досвід з фінансів в успішних глобальних компаніях (Procter & Gamble, TUI Travel, Bel Group). Розробляє та проводить авторські та корпоративні тренінги за спеціалізацією «Фінанси для не-фінансистів».
Пітчінг
Україна
Сервісний дизайнер та бізнес консультант. Наталя має успішний міжнародний досвід пітчингу проектів та отримання фінансування, вже більше ніж два роки проводить навчання по пітчингу для підприємців у креативних індустріях.
Переваги програми
- Програма розроблена спеціально для підприємців фешн-індустрії з урахуванням локального бізнес-ландшафту.
- Курс об’єднує найкращі практики світової бізнес-освіти та досвід українських і міжнародних компаній.
- Сучасна модульна програма поєднує практичний досвід та ґрунтовні системні знання.
- Учасники програми стають частиною локальної фешн-спільноти, що надає можливість розширити контакти, спільно рости та розвиватися.
Як це відбувалося
Секторальна програма підтримки креативних індустрій «Школа фешн-підприємців» організована Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові, заснованим на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.