Бізнес-візит для фешн-брендів та швейних бізнесів до львівських компаній легкої промисловості - PPV Knowledge Networks

Бізнес-візит для фешн-брендів та швейних бізнесів до львівських компаній легкої промисловості

Опубліковано PPV на

15 підприємців з Чернігова, Сум, Черкас, Вінниці, Києва та Івано-Франківська були учасниками триденного бізнес-візиту до Львова.

“Наша група відвідала підприємства, які мають виробничі потужності у Львові, а також панчішну фабрику, яка була релокована з місця бойових дій з Рубіжного. Ми познайомилися з чудовими людьми, які не опустили руки, коли почалася війна, які і далі продовжують свою діяльність попри всі складнощі, борги (без будь-якої відстрочки), втраченого майна. Ми ділилися власним досвідом, обговорювали проблеми, які турбують всіх підприємців на етапі зростання і розвитку, шукали варіанти їх вирішення. І найголовніше — ми побачили можливості для кожного. Треба набратися терпіння і просто брати й робити те, що любиш. Хочу висловити подяку організаторам за можливість спілкування і обміном досвіду з колегами, які працюють в нашій сфері, це дуже цінно!” — ділиться враженнями після візиту підприємиця Ірина Кістерна, засновниця бренду Riksi.

Учасники відвідали 4 локації де працюють бізнеси легкої промисловості у Львові. 
Рубіжанська панчішна мануфактура

Панчішна фабрика з Рубіжного (на Луганщині, зараз в окупації), росіяни обстріляли її та розграбували. Тому сказати, що вони релокувались – складно, адже фабрика наново відроджується у Львові. На сьогодні на підприємстві уже працює 44 людини (17 з них – переїхали з Рубіжного), закупили 30% обладнання та відновили 5% асортименту з того, який виробляли в Рубіжному. У найближчі тижні, окрім виробництва шкарпеток – відновлюють виробництво жіночих колготок в асортименті. 

Студія вишивки «Hoyra» бренд авторського вишитого одягу

Створений у 2008 році, щоб популяризувати культуру етновбрання та створити сучасний гардероб з елементами вишивки на щодень. Протягом останнього року команда бренду збільшилась вдвічі, та запустила нові проєкти. Hoyra є сталим зростаючим бізнесом. 

Бренд Miligus тактичний одяг 

Бренд тактичного одягу, створений на базі Дизайн-Ательє Олени Гусєвої.

“Ми без каплі вагань змінили шовк на міцну тканину, а модні принти – на камуфляж та почали відшивати тактичний одяг”, –

 згадує про народження нового бренду після початку повномасштабного вторгнення, засновниця Олена.

На сьогодні вони відшили уже понад 10 тисяч комплектів тактичного військового одягу. Цікаво, що команда організувала на виробництві процеси відповідно до LEAN-менеджменту. 

West Ukrainian Fashion Industry Cluster

Західноукраїнський кластер індустрії моди — це об’єднання компаній, підприємців та людей, які прагнуть спільно розвивати індустрію моди та бути успішними. Кластер організовує періодичні навчальні курси для швей та залучає навчальні гранти. Також спільно з Львівською міською радою вони відкрили частину простору бібліотеки ProFashion, що є філією Львівської муніципальної бібліотеки, з зоною для читання, майстернею моди зі швейними машинками, коворкінгом, дитячою кімнатою, лекторієм.

Додатково, уже на завершення візиту (поза програмою), учасники відвідали компанію 450.in.ua на запрошення її власника. 

Окрім того, підприємці працювали в навчально-консультаційних блоках. 

Ольга Мельник, менеджерка агенції PPV, експертка зі сталого розвитку, — профасилітувала три такі теми для учасників візиту.

  • Виклики, як нові можливості для зростання.
  • Моделі трансформації бізнесів швейної промисловості.
  • Сталість бізнес-моделі швейних компаній.

У результаті підприємці запланували цілі для своїх бізнесів, ознайомились з новими можливостями, поділились досвідом та обмінялись думками. Одна з учасниць візиту уже подала заявку на грант.

Наприкінці бізнес-візиту ми організували неформальну зустріч учасників з заінтересованими сторонами представниками легкої промисловості Львівщини: місцевими підприємцями, учасниками львівського кластеру індустрії моди та представниками влади.

Усі розповідали про себе, ділились досвідом, дискутували про майбутнє індустрії. 

Цей бізнес-візит є частиною ініціативи “Стійкість ділової активності українського бізнесу”.

Реалізовує Мережа Центрів інформаційної підтримки бізнесу за підтримки Представництва Міжнародної організації з міграції (IOM Ukraine) у межах проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Федеративної Республіки Німеччина (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW).

Фото: Богдан Ємець


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.