Міжнародна конференція CREATIVE ECONOMY DAYS

Міжнародна конференція Creative Economy Days — щорічна конференція про економіку креативних індустрій.
Creative Economy Days
Дизайн для конкурентоспроможності
2017
Про подію
Міжнародна конференція Creative Economy Days: Дизайн для конкурентоспроможності — це місце діалогу виробників та промислових дизайнерів. На дводенній конференції були представлені кращі практики з Європи, кейси, дискусії, воркошпи з лідерами українського та світового ринку промислового дизайну.
Під час конференції було презентовоно. дослідження ринку предметного дизайну в Україні (ЗАВАНТАЖИТИ PDF)
Програма
- Дизайн як каталізатор розвитку територій
- Нові практики у дизайн
- Дизайн у роботі компаній
- Процес розробки продуктів
- Дизайн для взаємодії
- Дизайн менеджмент
ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ
- Наталія Сениця (менеджерка проектів креативної економіки, PPV Knowledge Networks)
- Наталія Компанієць (керівниця відділу комунікацій, Creascope Design Conference)
- Д-р Дженіфер Героні (Директорка з досліджень та розвитку, PDR)
- Анастасія Білецька (проект Трансформація)
- Роситслав Сороковий (IDEYADEYA)
- Алекс Нестеренко (ARTKB)
- Тетяна Фіщук (Всі.Свої.)
- Оксана Буячок (MoDi)
- Юлія Задеряка (PocketBook)
- Михайло Франчук (PocketBook)
- Олівер Марлоу (Studio TILD)
- Кейт Беверлі (PDR)
- Тетяна Стахівська (Creascope)
ДЕТАЛІ
- понад 140 осіб відвідали подію
- Дата проведення: 24-25 листопада 2017 року
- Місце проведення: Міжнародний аеропорт Львів, м. Львів
Подія на Фейсбуці
Відео ролик
Фотозвіт
Creative Economy Days
Ланцюги вартості у креативних індустріях
2018
Про подію
23-24 листопада у Львові відбулася міжнародна конференція “Дні креативної економіки”. Тема заходу “Сила гравців: ланцюги вартості у креативних індустріях” в промисловому дизайні та індустрії моди. Головна ціль конференції — сприяти формуванню широкого ринку із глибокими ланками в ланцюгах вартості із здоровою конкуренцією, різними моделями роботи, категоріями та розвинутою екосистемою.
Програма
День 1
- Ключовий виступ: Історія становлення дизайну як галузі, ланцюг вартості на прикладі Австрії
- Панельна дискусія “Формування ланок вартості”
- Панельна дискусія “Взаємодія вздовж ланцюга вартості”
- Панельна дискусія “Роль екосистеми у формуванні ринку”
- Панельна дискусія “Роль екосистеми у формуванні ринку”
- Панельна дискусія “Взаємодія вздовж ланцюга вартості”
- Вечірній коктейль та нетворкінг
Воркшопи
День 2
- Ціноутворення для дизайнерів (послуги промислового дизайну)
- Бізнес-орієнтований продуктовий дизайн: від ідеї до бізнес-стратегії
- Фінансування для дизайнерів
- ДНК фешн-бренду
Експерти
- Реан Ленінг ADVANTAGE AUSTRIA Директорка напрямку розвитку креативних індустрій
- Анастасія Крилова Офісу з просування експорту Менеджерка проектів
- Анастасія Білецька maino design Співвласниця та креативна директорка
- Адам Веслі-Свіщинськи aws designteam Співзасновник
- Луіз Хаазен Verhaert Консультантка з дизайну та іновацій
- Джонатан де Клерк YOURDEW Дизайн директор
- Джон Голмз Advantage Creative Виконавчий директор
- Марк Терберг I’M Terberg Співзасновник
- Галина Проскуріна MZPA Керівник бренду
- Петро Нестеренко-Ланько Lviv Fashion Week Координатор
- Тетяна Фіщук Всі.Свої PR-директорка
- Яна Червінська Засновниця Yana Chervinska
- Віталій Івахов член Правління УАМ, власник компанії “First Family”
- Тетяна Чирка JHIVA Генеральний директор бренду
- Олег Клименко CEO HIS
- Юра Кирилів Співзасновник Дизайн-бюро Hochu Rayu
- Надія Козярівська Засновниця Jenadin
- Оксана Твердохлібова Керівниця відділу продажів Sergey Makhno Architects
Деталі
- понад 160 осіб відвідали подію
- Дата проведення: 23, 24 листопада 2018 року
- Місце проведення: Банк Готель, м. Львів
Подія на Фейсбуці
Відео (частина 1), (частина 2)
Фотозвіт
Creative Economy Day
«Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу»
2019
Про подію
Темою Creative Economy Day 2019 року є «Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу», з акцентом на промисловий та предметний дизайн. Тема промислового дизайну для українського виробничого бізнесу набуває все більшої актуальності. У Західному регіоні зосереджена велика кількість виробничих компаній та значна сировинна база. Налагодження співпраці між креативним сектором та виробничими компаніями і брендами формує сприятливе середовище для створення нових продуктів та сервісів. До того ж, географічна близькість до Європи створює сприятливі умови для експорту, а якісний дизайн збільшує експортний потенціал та попит на продукти з України. На Creative Economy Day обговорили про те, як перетворити дизайн на бізнес.
Програма
- Презентація дослідження «Стан розвитку дизайну в Україні» (ЗАВАНТАЖИТИ PDF).
- Панельна дискусія 1 «Комерційна цінність дизайну».
- Панельна дискусія 2 «Еволюція бізнесу в дизайні».
- Панельна дискусія 3 «Як зробити дизайн в Україні бізнесом?».
- Фасилітований нетворкінг та неформальне спілкування.
Експерти форуму
- Ендрю Волтерс (Andrew Walters) — директор з досліджень дизайну продуктів в International Centre for Design & Research, Cardiff Metropolitan University International (Великобританія);
- Джонатан Стайвен (Jonathan Stuyven) — менеджер з розвитку дизайн-спільноти ANTWERP. POWERED BY CREATIVES. (Бельгія);
- Х’юго Смід (Hugo Smid) — власник / головний дизайнер в Smidesign агенції промислового дизайну, яка розробляє нові продукти, сервіси та бізнеси (Бельгія);
- Ярослав Белінський
- Костянтин Щербина — головний менеджер проектів студії дизайну «Kich», головний технічний директор у компанії українських стартапів «Effa» (Україна);
- Олександр Нестеренко — CEO та засновник інжинірингової компанії ARTKB (Україна);
- Іван Шматко — промисловий дизайнер-фрілансер, переможець Red Dot Design Award: Product Design 2019 (Україна);
- Ігор Дідок— маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо», керуючий партнер ритейл-консалтингового агентства Squares (Україна);
- Галина Проскуріна — операційна директорка бренду MZPA (Україна);
- Марта Кобринович — співавторка дослідження «Стан розвитку дизайну в Україні» (Україна);
- Данута Кріль — Співвласниця дизайн-бюро Hochu rayu та простору інженерних, дизайнерських і арт-експериментів ReZAVOD (Україна);
- Олександр Морокко — Засновник morokko-design, промисловий дизайнер, винахідник (Україна);
- Євгенія Мєдвєдєва — головна промислова дизайнерка в Concepter (Україна);
- Андрій Магдич — представник компанії Sibolle, виробника бутлів з нержавіючої сталі для питної води (Україна);
- Надія Шейкіна — журналістка, pr-менеджерка. Екс-головна редакторка журналу «Салон» (Україна);
- Анастасія Бєлогривцева — Головна редакторка HIS, медіа-платформи про дизайн та маркетплейсу з дизайнерськими виробами (Україна);
Деталі
- понад 120 осіб відвідали подію
- Дата проведення: 6 грудня 2010 року
- Місце проведення: Гранд Готель, м. Львів
Подія на Фейсбуці
Відео (частина 1), (частина 2), (частина 3)
Фотозвіт
Конференція була реалізована Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові в межах ініціативи Європейського Союзу #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у 2017-2020 роках.
Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові засновано на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.