fbpx

Львівські підприємці в умовах карантинних обмежень

Опубліковано Ліля Легуша на

Протягом тижня контактували з львівськими малими та середніми підприємцями різних галузей та напрямів (виробничі та сервісні компанії), щоб з’ясувати, в якому стані вони знаходяться, чи працює їх бізнес-модель, чи йдуть на зустріч орендодавці, чи мають план б.

Ми, як Центр інформаційної підтримки бізнесу, уважно стежимо за ситуацією в регіоні, надаємо консультації в межах компетенцій, публікуємо актуальну інформацію на сторінці Підтримка бізнесу Львів.

Отже, ділимося з вами своїми спостереженнями, щодо стану підприємців міста та області. Вибірка 30 підприємців, з якими ми провели інтерв’ю — це учасники навчальних подій Центру:

  • 48 % респондентів відповіли, що трансформували свою бізнес-модель під умови карантину, у 44 % бізнес-модель працює у звичному режимі, 8 % — тимчасово зупинили свою діяльність.
  • 26% опитаних підприємців не мають плану, що робити з бізнесом, якщо карантинні обмеження продовжуватимуться ще 2–3 місяці, 74 % респондентів мають спроможність підтримувати бізнес протягом 2–3 місяців.
  • для 24% бізнесів орендодавці не пішли на зустріч в умовах карантину, для 48 % зробили знижки, 28 % мають свої власні приміщення.
  • 32% підприємців працюють у звичайному режимі, але з посиленими заходами безпеки працівників, 26 % — перевели працівників на часткову зайнятість або зменшили залучення персоналу, 34 % — адаптувалися до дистанційної роботи, 8 % підприємців перестали працювати в умовах карантину.

Як саме львівські підприємці адаптували бізнес до умов карантину? Розповідаємо на декількох прикладах львівських підприємниць.

Компанія Grehori Textile, яка спеціалізується на пошитті текстилю для HoReCa (корпоративний одяг, текстиль для готелів та ресторанів) перепрофілювалася, і зараз відшиває захисні костюми та бахіли спеціального призначення, які підходять, як для медичної галузі, так і для інших. Спецодяг виготовляється з сертифікованих високоякісних матеріалів з дотриманням усіх вимог. Докладніше на сторінці компанії https://www.facebook.com/grehori.textile/, або за телефоном +38 067 931 00 05.

Студія Гойра, спеціалізується на дизайнерських вишиванках, як класичних, так і авторських жіночих та чоловічих. Зараз студія пропонує захисні маски з вишивкою різних варіацій. У студії зазначають, що маски мають ступінь захисту «гігієнічний» (адже важливо не торкатись руками до обличчя). Ціна: «оплати, скільки вважаєш за потрібне». Переглянути авторські маски можна на сторінці бренду: https://www.facebook.com/hoyrastudio

Косметологічний центр DermaVita, який надає широкий спектр косметологічних та дерматологічних послуг, зараз промотує онлайн-курси від власної академії. Тут вже є 12 навчальних програм, та активно розробляються нові. Для зацікавлених пропонують безкоштовні версії навчальних програм. Більше на сторінці https://www.facebook.com/Dermavita_academy-106583734138253/ та за телефоном 067 131 33 44.

Кондитерська – Ресторан “Фраєрка”, мають у Львові декілька закладів, відомі своєю випічкою та десертами. Від початку карантину перепрофілювалися на доставку та самовивіз, і пропонують своїм клієнтам, крім солодощів, страви з основного меню, та до Великодніх свят — великодній кошик. Замовити можна на сторінці https://www.facebook.com/frayerka.lviv/ та за телефоном 097 417 0816.

Якщо вам потрібна професійна консультація, щодо вашого бізнесу в умовах карантину, звертайтеся до бізнес-консультантів PPV Knowledge Networks: sme-consulting@ppv.net.ua.

Докладніше про консультації на сторінці: https://bit.ly/covid-19-consulting


PPV Knowledge Networks є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові, створеним в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки ЄБРР.