Creative Industries Talks ed.13 - PPV Knowledge Networks

Creative Industries Talks ed.13

Опубліковано PPV на

16 вересня запрошуємо на 13 подію CIT Спільнокошт культурних проектів”

Краудфандинг — популярна у світі практика, яка успішно збирає більйони доларів як для неприбуткових, так і прибуткових проектів на десятках міжнародних платформ (IndieGogo, ArtistShare, KickStarter та ін.).

З 2012 року краудфандингова платформа Спільнокошт є найбільшим в Україні онлайн механізмом колективного фінансування культурних проектів. Ініціатива платформи соціальних інновацій «Велика Ідея» має в своїй статистиці 360 успішних проектів, 46 458 доброчинців та 28 783 620 зібраних коштів.

Скільки часу та ресурсів потрібно, аби зібрати необхідну суму та чи охоче українці підтримують культурні проекти на платформі Спільнокошт? Які проекти користуються найбільшою популярністю серед внескодавців і якою є їх мотивація? Хто такі серійні доброчинці та як мотивувати стати внескодавцями тих, хто це ніколи не робив – поговоримо із лідерками успішних краудфандингових кампаній на Спільнокошті.

Спікерки

Віта Базан — координаторка краудфандингового інструменту «спільнокошт» у 2013-2016 роках. Співкоординаторка програми Код Міста (2015-2020). Менеджерка культури з 10 річним досвідом роботи в громадському секторі. У 2020 році почала працювати над проектом ревіталізації заводу Електровимірювач в Житомирі та створення на його базі інноваційного парку Вимірювач. На Спільнокошті – з Лабораторією звуку на заводі Електровимірювач.

Аліна Ханбабаєва — директорка фестивалю соціальних інновацій та нової музики Plan B та ГО “Культурна агенція А”, що працює над створенням великих освітніх та культурних проектів, місто Харків. На Спільнокошті – з фестивалем “День музики у Харкові”, великим музичним фестивалем у середмісті Харкова, що збирає кожного року понад 200 музикантів та більше 20 тисяч глядачів.

Оля Валянік – CEO and Founder «ГаРмИдЕр ангар-stage», арт-менеджерка мистецьких фестивалів, актриса театру “ГаРмИдЕр”, місто Луцьк. На Спільнокошті з проектом «ТЕПЛО і СВІТЛО у Гармидер ангар-stage» — ініціативою з облаштування системою опалення та світловим обладнанням сучасного альтернативного інтеграційного мистецького простору в Луцьку.

Олександра Сорокопуд — ідейна та організаційна натхненниця проєкту “Молода опера “Ukraine – Terra Incognita”, місто Львів. На Спільнокошті – з проектом «Міф Роду» – музично-театральним дійством, присвяченим солісту опери, воїну Василю Сліпаку, що поєднує народний спів, імпровізаційну музику, театральні костюми та відео-арт.

Модераторка: Анастасія Войтюк — музикантка, менеджерка культури, одна із засновниць проекту Payscious.

 


РЕЄСТРАЦІЯ


У 2017 році агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks ініціювала Creative Industries Talks — серію подій у Львові, щоб сформулювати та виносити на публічне обговорення важливі для ринку питання креативних індустрій.

Creative Industries Talks ed.13 відбуваютсья в межах проекту Payscious, за підтримки House of Europe та Європейського Союзу. 

Категорії: АнонсиКреативна економіка

PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.