Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові
Підсумки роботи Центру у 2017-2020 роках
Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові заснований на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks в рамках ініціативи Європейського Союзу #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Проект реалізовувався в 2017-2020 роках.
Мета роботи Центру – розвиток успішного та конкурентного малого та середнього бізнесу (МСБ) в регіоні та всій Україні.
Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові є платформою з доступом до широкого кола послуг та продуктів для підприємців.
В 2017-2020 роках ЦІПБ у м. Львові для підприємців регіону провів:
ТРИНАДЦЯТЬ БІЗНЕС-ТРЕНІНГІВ
1. Тренінг для жінок «Від підприємиці до підприємства» (2017)
Про тренінг Тренінг спеціально розроблений для жінок-підприємниць і складається з двох навчальних модулів, по два дні кожен, з перервою між ними. Навчальна програма заснована на кращих міжнародних практиках, перекладених на нашу специфіку, і глибоких експертних знаннях. Тренінг є інтерактивним, і включає в себе практичні вправи з реальними кейсами. Під час тренінгу учасниці: Тренерки програми Тренінг провели дві досвідчених тренерки з Білорусі, які володіють навичками застосування міжнародних практик з управління і знають, як успішно управляти компаніями і персоналом: Наталія Макаєва — 1-й заступниця директора Бізнес-школи ІПМ, директорка програми Executive MBA. Магістерка бізнес адміністрування (МВА). Має 10-річний досвідом управління представництвом міжнародної корпорації. Стажувалася в США, Швеції, Великобританії, Латвії. Навчалася в Міжнародній Академії викладачів бізнес-дисциплін IMTA (Словенія) і в Adizes Graduate School. Анна Агашкова — керівниця напрямку «Управління персоналом», бізнес-тренерка Консалтингової групи «Тут і Зараз». Досвід викладацької діяльності з 2000 року. Понад 100 проведених корпоративних семінарів. Досвід практичної роботи в HR понад 13 років. Має великий консультаційний досвід в керівництві і реалізації консалтингових проектів у сферах оптової та роздрібної торгівлі, виробництва, послуг. Деталі
2. Тренінг «Бізнес-діагностика для консалтингу» (2017)
Про тренінг Цей практичний триденний курс покликаний підвищити аналітичні та консультаційні здібності для забезпечення результату, які дійсно відповідають потребам клієнтів. Зокрема, як визначити суть проблеми клієнта і запропонувати рішення: від вибору правильних засобів бізнес-діагностики до їх ефективного застосування. Тренінг заснований на кращих міжнародних практиках і глибоких експертних знаннях та є частиною серії тренінгів «Розвивайте свій консалтинговий бізнес», розроблених Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Теми тренінгу: Тренер програми Володимир Чернявський – консультант з управління з більш ніж 20-річним досвідом, директор консалтингової компанії «Бізнес Редизайн Груп», член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту організаційного і соціального розвитку (Бельгія), директор корпоративних програм і викладач Стокгольмської школи економіки. Деталі
3. Тренінгова програма «Підтримка експорту для МСБ: Готові експортувати» (2018)
Про тренінг Основна мета тренінгу — ознайомити підприємців, що тільки плануюють розпочати експорт, з його головними принципами та ринковими стратегіями, а також концепціями експортного фінансування, що дасть можливість отримати набір практичних інструментів, які допоможуть вийти на міжнародні ринки та збільшити свій експортний потенціал. Особливості навчальної програми: Тренер програми: Родді Філі — директор ірландської міжнародної консалтингової компанії Strategy Crowd, яка працює з малими та середніми бізнесами, а також стартапами для розширення їх міжнародних продажів та побудови експортних стратегій розвитку. Родді Філі є багатопрофільним експертом з досвідом роботи в промисловості 25 років. Він займав керівні посади в галузі продажів і маркетингу, операційного менеджменту і стратегій розвитку. Працював як для великих транснаціональних корпорацій, так і для МСБ в галузях FMCG, предметів розкоші, харчової промисловості та сільського господарства. Також працює як бізнес-консультант і тренера для Enterprise Ireland (держагентства Ірландії, що надає допомогу ірландським компаніям рости на експортних ринках). Деталі
4. Тренінг «Design Management Training» (2018-2019)
Про тренінг Тренінгова програми з дизайн-менеджменту покликана допомогти структурувати та спланувати процес дизайну; зрозуміти та враховувати точку зору кінцевих споживачів в процесі дизайну; підготувати брифи для дизайнерів, технологів та інших учасників дизайн-процесу; визначати можливості для інновацій. Тренери курсу Двомодульну тренінгову програму розробили та провеви експерти британської дизайн-студії TILT : Деталі
5. Тренінг «Управління проектами для консультантів» (2018)
Про тренінг Тренінгова програма покликана допомогти впровадити кращі практики з управління, виконання, контролю і моніторингу консалтингових проектів для професійних консультантів, які є керівниками або членами команди консалтингового проекту, а також індивідуальних консультантів. Елементи навчальної програми: Тренер програми: Володимир Чернявський — консультант з управління з більш ніж 20-річним досвідом, директор консалтингової компанії «Бізнес Редизайн Груп», член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту організаційного і соціального розвитку (Бельгія), директор корпоративних програм і викладач Стокгольмської школи економіки, засновник Пітерської школи консалтингу. Деталі
6. Інформаційний семінар «Фінансування для бізнесу» (2018)
Про інформаційний семінар Фінансування для бізнесу — інформаційний семінар для власників та керівників малого та середнього бізнесу, фінансових директорів, менеджерів з розвитку бізнесу, що створюють продукцію та послуги з високою доданою вартістю, та які хочуть розвивати свій бізнес і залучати для цього фінансові ресурси. Мета семінару — підвищити компетенції з пошуку та вибору фінансових інструментів, що працюють в Україні та ЄС, для розвитку свого бізнесу у відповідності до стратегічних цілей компанії. Теми Спікери семінару Володимир Воробей — директор PPV Knowledge Networks з 2008 р. Сукупний досвід роботи з різноманітними програмами фінансування розвитку (H2020 / FP7 / FP6, транскордонна співпраця, Central Europe Programme, programmes of DG Home Affairs, національними та регіональними програмами) — 18 років. Досвід залучення комерційного фінансування для 5 комерційних проектів. Люба Мочарська — Менеджерка грантових проектів PPV Knowledge Networks, — 7 років (координатор 4 великих європейських проектів та понад 10 малих грантових проектів). 15 років в АРРЄІ (Агенція регіонального розвитку та європейської інтеграції), 4 роки в проектах DFID (Department for International Development, UK), 11 років в проектах програм ЄС: Тасіс (Tacis Programme), транскордонного співробітництва, FP 7 та інших. 38 років загального стажу. Marek Szczepański (Марек Щепаньскі) — фінансовий експерт та консультант. Має понад 20 років професійного стажу, та понад 17 років займається впровадженням програм фінансування ЄС в Польщі. Основна область його експертизи це програми реалізації проектів державної політики у сферах регіонального та місцевого розвитку, підприємництва, малого та середнього бізнесу, ринку праці, ревіталізація та розвиток територій. На даний час Марек керує компанією MWS Consulting, що спеціалізується на наданні консультаційних послуг державному сектору та фінансовим установам у сфері фінансових інструментів ЄС. Деталі
7. Тренінг «Ефективні комунікації для бізнесу» (2018)
Про тренінг Ефективні комунікації для бізнесу — тренінг для власників та керівників малого та середнього бізнесу, маркетинг та PR спеціалістів і професіоналів, які хочуть розвиватися у напрямку комунікацій. Мета тренінгу навчитись використовувати комунікації для ефективної роботи з клієнтами, партнерами та співробітниками для досягнення стратегічних цілей бізнесу. Особливості навчальної програми: Тренери програми: Анастасія Нуржинська — спеціалістка з комунікаційних стратегій та інформаційних кампаній, які сприяють просуванню реформ, залученню інвестицій і соціальним змінам. Дзвенислава Новаківська — фахівчиня з візуалізації даних та презентаційних умінь, експертка і практикуюча тренерка у сфері візуалізації інформації та розвитку презентаційних/комунікаційних проектів для бізнесу та НГО. Андрій Кулаков — медіа-менеджер та медіа-експерт, працює Директором з програмної діяльності у громадській організації “Інтерньюз-Україна”, де відповідає за виконання проектів, стратегічне планування й фандрейзинг. Марія Артеменко — спеціалістка з піару та медіа відносин, реалізувала понад 45 соціальних, освітніх і культурних проектів – від Музею новин до Нобелівської премії для вчителів Global Teacher Prize Ukraine. Тетяна Пушнова — телевізійна продюсерка, експертка з комунікацій, медіа-тренерка, має 15 років досвіду роботи на телебаченні. Деталі
8. Тренінг «Система управління персоналом» (2018)
Про тренінгову програму Система управління персоналом — тренінг для представників малого та середнього бізнесу сервісного або виробничого профілю. Тренінг включає методологію побудови системи управління персоналом з нуля. Мета тренінгу — допомогти компаніям вибудувати систему управління персоналом, що забезпечить зменшення витрат часу та ресурсів на пошук персоналу, зменшення відтоку персоналу, зменшення витрат часу на вирішення управлінських питань, пов’язаних з персоналом. Особливості тренінгової програми: Тренери Анастасія Ілліна — HR-експертка, рекрутерка з 5-ти річним досвідом роботи в сегментах рітейл, мереж швидкого харчування, виробництва та логістики. Андрій Ніколов — дипломований фахівець з управління, екс-член правління HR-комітету EBA (European Business Association), має досвід реалізації HR-проектів в компаніях FMCG (концерн Оверлайн ТМ «Мягков»), торгівля (Рорус) та IT (Тріоніка). Деталі
9. Тренінгова програма «Інвестиції для бізнесу» (2019)
Про тренінг Особливості навчальної програми Тренери програми Сергій Шульга — експерт курсу “Інвестиції для бізнесу”, фінансовий директор компанії “Синергія”. Сергій має понад 20 років досвіду роботи в фінансах та інвестиціях, 10 років роботи на ТОП позиціях (фінансовий директор, СЕО). З 2007 по 2015 рік Сергій працював в телекомунікаційній компанії Vega, на позиціях Генерального та Фінансового директора. Сергій Шульга експерт в розробці стратегій розвитку компаній, вибору, оцінки та реалізації інвестиційних проектів, розробці та впровадженні M&A угод, оптимізації та автоматизації процесів бізнесу. Віталій Милошик – старший інвестиційний консультант компанії Capital Times. Має майже 20-річний досвід роботи в галузі інвестицій і фінансів. Починав свою кар’єру як інвестиційний аналітик у компанії Foyil Asset Management. Має 10-річний досвід роботи як інвестиційний менеджер у компанії Євровенчерз Україна, яка керувала 2 фондами прямих інвестицій – 26 млн євро і 76 млн дол. США відповідно. Віталій брав участь у всіх етапах інвестиційного процесу – від пошуку й оцінки компаній для інвестицій, проведення due diligince, структурування угод, моніторингу портфельних компаній і до виходу фонду з інвестицій. Деталі
10. Тренінгова програма «Операційний менеджмент для сервісних компаній» (2019)
Про тренінгову програму Мета тренінгу — допомогти налагодити операційний менеджмент в компанії та підвищити ефективність управління бізнесом, зрозуміти та описати бізнес-процеси. Особливість навчальної програми Тренери програми Наталія Садова — операційна директорка IT компанії Readdle. Обіймала посаду маркетинг-менеджерки в компанії Barry Callebaut, регіонального менеджера в компанії Villeroy & Boch. В 1999-2003 була президенткою AIESEC в Україні. Має великий досвід в операційному управлінні бізнесом, стратегічному маркетингу, роботі з ключовими клієнтами, розвитку бізнесу. Андрій Ніколов — бізнес-тренер, експерт в області кризового управління. Має управлінський досвід у виробничому і медіасекторі, досвід реалізації HR-проектів в компаніях FMCG. Проводить тренінги в області комунікації і управління. Автор моделі корпоративної ефективності. Стратегічний директор Асоціації HRFORUM. Деталі
11. Тренінг «Управління зростанням бізнесу» (2019)
У власній справі важливо вчасно оцінити усі ризики та можливості. Проаналізувати, які кроки і рішення потрібно зробити, щоб бізнес зростав і приносив прибуток, продукт ставав краще і споживач надавав перевагу саме вашому бренду. Тренінгу «Управління зростанням бізнесу» орієнтований на здобуття навичок, необхідних для ефективного управління компанією чи брендом на етапі активного зростання. Особливості навчальної програми Тренери навчальної програми Альона Калібаба — керуюча партнерка Chasopys Creative Family, ідеологиня Radar Tech і експерт Телеком-акселератора, співзасновник Школи українського підприємництва та Міжнародної школи соціального підприємництва SELab. Раніше — керівниця програми для стартапів бізнес-акселератора Happy Farm (2012-2014, 5 програм, 42 стартапа). Має експертизу в підприємництві, стартапах, інноваціях, створенні та управлінні проектами/акселераторами. Катерина Ушакова — маркетологиня та управліниця з 14-річним досвідом роботи як із локальними, так і з міжнародними компаніями та брендами. Створила та очолила діджитал-агенцію Liquid7. Фасилітатор програми Creative Enterprise Ukraine. Має експертизу у бізнес-стратегіях та розбудові бізнесу. Деталі
12. Тренінг Фінанси для малого та середнього бізнесу (2020)
Ефективне фінансове планування важлива складова будь-якого бізнесу. Тренінгова програма покликана навчити підприємців використовувати весь спект фін.інструментів для досягнення кращих показників у підприємницькій діяльності. Особливості навчальної програми: Тренери програми Юрій Заярний — бізнес-консультант з фінансів для МСБ, фінансовий директор, викладач на магістерській програмі MSc in Technology Management у Львівській Бізнес Школі (LvBS). Має 20-річний практичний досвід з фінансів в успішних глобальних компаніях (Procter & Gamble, TUI Travel, Bel Group). Розробляє та проводить авторські та корпоративні тренінги за спеціалізацією «Фінанси для не фінансистів». Андрій Дробот — бізнес-консультант з фінансів, стратегії та реструктуризації компаній для підприємств в Україні та США. Андрій викладає предмети «Фінанси», «Фінансовий облік», «Управлінський облік» більше восьми років на рівнях MBA, BBA англійською мовою. До початку викладацької кар’єри працював за профілем в компаніях Roland Berger Strategy Consultants, Golden Gate Business, Brain Source. З 2012 року Андрій веде приватні консалтингові проекти зі стратегії розвитку, реструктуризації компаній в Україні та США, а також консультує стартапи зі стратегії та залученню фінансування. Має величезний досвід роботи з венчурними фондами та стартапами. Деталі
13. Тренінг «Маркетингова стратегія для бізнесу» (2020)
Інтенсивна тренінгова програма з маркетингу від провідних маркетологів України — Романа Гавриша та Віктора Дубровіна. Особливості навчальної програми: Тренери програми Роман Гавриш — засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance. Понад десять років Роман допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їх власників, є лектором і ведучим навчальних програм в Києво-Могилянській бізнес-школі. Віктор Дубровін — керуючий партнер Aimbulance. 16 років в маркетингу та комунікаціях. Вісім років керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance з офісами в США, Бельгії та Нідерландах. Займається стратегією та розвитком агенції, а також роботою над ключовими маркетинговими та консалтинговими проектами. Активний лектор в KMBS та Projector. Деталі
8 ПОДІЙ: ФОРУМИ, КОНФЕРЕНЦІЇ, ЗАХОДИ
1. Міжнародний туристичний форум «Дністер: 1362 км прибутків» (Нижній форум) (2019)
ПРО ФОРУМ Форум орієнтований на представників бізнесу, що будують свою туристичну справу навколо однієї з найбільших річок України – Дністра. Розвиток туризму на річках у Європі та Україні, способи залучення інвестицій у свою справу; комплексний маркетинговий та інноваційний підхід до залучення туристів; також об’єднання зусиль для досягнення більш показового результату в окресленому напрямку. 16-17 липня 2019 року відбувся Нижній форум в с. Ломачинці, організований ЦІПБ м. Хмельницький 18-19 липня 2019 року відбувся Верхній форум в м. Трускавець, організований ЦІПБ м. Львова Програма форуму День 1 (18 липня) Презентація аналітичного дослідження рекреаційно-оздоровчого туризму в басейні Дністра (Володимир Воробей) Пленарне засідання: “Розвиток бальнеологічного та оздоровчого туризму в Україні та Східній Європі”. Учасники: Констянтин Мунтяну, Микола Кміть, Наталія Табака, Наталія Мелех, Володимир Воробей. Панельна сесія 1: Панельна сесія 2: Бліц-презентації МСП: оздоровчо-рекреаційні комплекси; виробники органічної продукції; активний відпочинок; туристичні продукти. День 2 (19 липня) Презентація готелю “Міротель” та медичного центру МедПалас СПІКЕРИ ФОРУМУ ДЕТАЛІ Подія на Фейсбуці
Розвиток сервісності та туристичних брендів (Андрій Кульчинський, Андрій Валовий, Тетяна Цимбала, Василь Комішак, Оксана Черепанич)
Роль бізнес-асоціацій та кластерів в оздоровчо-рекреаційному бізнесі (Чилла Мезоші, Антон Мільчевич, Іоанна Маріан, Андрій Рікота, Володимир Воробей)
Екскурсія у Міжнародну реабілітаційну клініку Козявкіна
Екскурсія до фермерського господарства “МУККО”
Екскурсія відпочинковим комплексом-демонстраційною пасікою “Медовий блюз”
Екскурсія на равликову ферму “Західний равлик”
(Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна);
Фотозвіт
Відео-сюжет
Репортаж
2. Форум «Інвестиційна привабливість МСП» (2019)
Про форум «Інвестиційна привабливість МСП» — під час якого представли можливості залучення інвестицій для виробничих та сервісних компаній. Теми форуму Програма Пленарна дискусія 1. Малий бізнес та інвестиції – від попиту до інвестиційної готовності. Експерти форуму Деталі Подія на Фейсбуці
Пленарна дискусія 2. Розвиток інвестиційної екосистеми.
Пленарна дискусія 3. Процес інвестування в малий бізнес.
Відео трансляція
Фотозвіт
3. Lviv Consulting Forum (2019)
ПРО ФОРУМ Lviv Consulting Forum — міжнародний бізнес форум для консультантів та консалтингових агенцій для обговорення трендів у консалтингу в Східній Європі, та моделей роботи консультантів. Ключові теми форуму ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ ДЕТАЛІ
4. Бізнес-форум «Фінансові можливості для МСП» (2020)
Про подію На форумі були представлені можливості для залучення фінансових та нефінансових ресурсів для підприємців. Основні теми форуму Форум організований спільно Центрами інформаційної діяльності м. Львова та м. Харкова Програма Деталі
5. Creative Industries Talks Ed.4: Цифрові інновації у видавничій справі (2018)
Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема четвертого заходу Creative Industries Talks — “Цифрові інновації у видавничій справі”. Програма: Бізнес-моделі видавництв та як створювати цікавий та конкурентоспроможний продукт: Оксана Зьобро (керівниця відділу маркетингу та зв’язків із громадськістю, Видавництво Старого Лева) Потенціал використання IT-продуктів для видавничих компаній: Наталія Павленко (керівниця PR-відділу, Live Animations) Відкрита дискусійна панель: Перспективи та труднощі у започаткуванні співпраці, яка веде до сталого розвитку видавничої справи Деталі
Учасники:
Наталія Павленко, Live Animations
Оксана Зьобро, Видавництво Старого Лева
Софія Челяк, Форум видавців
Олексій Шинкаренко, Кластер видавничої справи та поліграфії
Модераторка: Наталія Сениця, PPV Knowledge Networks
6. Creative Industries Talks Ed.5: Дизайн в рітейлі (2018)
Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема п’ятого заходу Creative Industries Talks — “Дизайн як інструмент успіху в ритейлі”. Ключові теми Експерти події Деталі Подія на Фейсбуці
Відеотрансляція
Фотозвіт
7. Creative Industries Talks Ed.6: Account management в графічному дизайні (2018)
Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Темою шостої подію Creative Industries Talks акаунт-менеджмент у веб-дизайні та графічних системах. Ключові теми Експерти події Деталі Подія на Фейсбуці
Відеотрансляція
Фотозвіт
8. Creative Industries Talks Ed.7: Video Production (2018)
Creative Industries Talks — це серія подій у Львові метою яких є підняття та обговорення важливих питань для ринку креативних індустрій. Тема сьомої подію серії Creative Industries Talks — відеопродакшн в Україні та світі. Ключові теми Експерти події Деталі Подія на Фейсбуці
Відеотрансляція
Фотозвіт
ТРИ СЕКТОРАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
1. Від справи до бізнесу (2018)
Про навчальну програму Від справи до бізнесу — це навчальна 8-ми модульна програма для власників, ключових менеджерів та керівників функціональних напрямів малого та середнього бізнесу. Мета програми — допомогти власниками малого та середнього бізнесу перетворити свою справу на бізнес, структурувати та налагодити бізнес-процеси. Навіщо це бізнесу: перейти на інший рівень розвитку — з чіткою бізнес-моделлю, зрозумілою стратегією, ефективними бізнес-процесами, налагодженими системами маркетингу, продажів, управління персоналом. Навчальна програма відбулася в 4 містах — Львів, Вінниця, Чернівці, Хмельницький. Модулі 8 дводенних модулів — це 16 днів навчання та роботи над планом розвитку. Експерти навчальної програми Тренери навчальної програми — це 7 практиків-експертів з побудови бізнес-моделей та бізнес-процесів, налагодження системи продажу та маркетингу, ціноутворення та фінансів, а також у сфері управління персоналом. Деталі
2. Школа фешн-підприємців (2019)
Про навчальну програму Школа фешн-підприємців покликана допомогти малим і середнім виробникам одягу, взуття та аксесуарів зробити ривок у розвитку їх справи. Колосальний досвід роботи з локальними виробниками і розуміння їх потреб дозволили скласти модульну програму, яка дала практичні знання, необхідні українським підприємцям. Головний принцип програми – зосередженість на практичних аспектах розвитку бізнесу в Україні. Навчання проводять викладачі-практики з України та з-за кордону. Навчальна програма Школи фешн-підприємців складалася з 9-ти навчальних модулів. Модулі Модуль 1. Створення колекцій Модуль 2. Бізнес-моделювання Модуль 3. Digital комунікації Модуль 4. Бренд-стратегія Модуль 5. Фінансовий менеджмент Модуль 6. Юридичні аспекти Модуль 7. Тренди Модуль 8. Операційний менеджмент та людські ресурси Модуль 9. Пітчинг Експерти Деталі Детальний опис програми
Подія на Фейсбуці
Фотозвіт
Репортаж про Школу
3. Трансформація деревообробного бізнесу (2020)
Про навчальну програму Програма орієнтована на отримання знань та практичних інструментів для трансформації бізнесу та зростання в умовах кризи. Програма розроблена для підприємців деревообробної галузі, управлінців меблевих підприємств, власників брендів продукції з деревини. Особливості програми: – Опанування інструментів для самодіагностики. Навчальна програма Модуль 1. Тенденції на ринку деревообробки. Інструменти діагностики бізнесу Тренери Деталі
– Розширення знань стосовно тенденцій розвитку українського та європейського ринків виробів з деревини.
– Кейси позитивних трансформаційних кейсів українських МСП.
– Інструменти для створення нового продукту та пошуку своєї ніші, зрозумієте переваги кооперації для побудови якісного ланцюга вартості.
– Освоїння інструментів цифрового маркетингу та їх практичне застосовування в щоденній роботі.
– Ведення експортної діяльності та систематизація знань з управління фінансами.
Модуль 2. Цифровий маркетинг
Модуль 3. Ринкова трансформація та створення попиту
Модуль 4. Управління фінансами компанії
Модуль 5. Взаємодія заради створення доданої вартості
Модуль 6. Особливості експортної діяльності для деревообробного бізнесу
ДВІ МІЖНАРОДНІ КОНФЕРЕНЦІЇ
GREEN ECONOMY DAYS
1. Green Economy Days: Розвиток біоенергетичного ринку (2017)
Конференція Green Economy Days – платформа для налагодження співпраці українських та європейських учасників ринку біомаси та біогазу. Мета — створення бізнес-екосистеми на українському ринку біоенергетики для впровадження інноваційних технологічних рішень, підвищення якості та сертифікації продукції і для налагодження логістичних процесів та створення цивілізованого ринку. Європейські ноу-хау та капітал є значним поштовхом для розвитку українського ринку біопалива та біогазу. І це дасть можливість місцевим виробникам розвинути наявний потенціал, збільшити об’єми виробництва та покращити якість їхньої продукції. Під час конфренції було презентовно дослідження Стан біоенергетичного ринку України (ЗАВАНТАЖИТИ PDF) Програма форуму ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ ДЕТАЛІ
2. Green Economy Days: Становлення ринків зеленої економіки (2018)
Спільно з експертами та учасниками в рамках конференції було розглянуто перспективу українського ринку біоенергетики та еволюцію бізнес-моделей, а також ринки твердих побутових відходів та відходів електричного та електронного обладнання. Конференція дала можливість зрозуміти поточний стан ринку, повчитись від відповідних бізнес-кейсів та бізнес-моделей, а також налагодити нові контакти. Дні Зеленої Економіки першочергово являються платформою для розвитку бізнесу та зміцнення спроможності учасників ринку. Програма Експерти форуму ДЕТАЛІ Подія на Фейсбуці
Відеотрансляція (частина 1, частина 2)
Фотозвіт
ТРИ МІЖНАРОДНІ КОНФЕРЕНЦІЇ
CREATIVE ECONOMY DAYS
1. Creative Economy Days: Дизайн для конкурентоспроможності (2017)
Про подію Міжнародна конференція Creative Economy Days: Дизайн для конкурентоспроможності — це місце діалогу виробників та промислових дизайнерів. На дводенній конференції були представлені кращі практики з Європи, кейси, дискусії, воркошпи з лідерами українського та світового ринку промислового дизайну. Під час конференції було презентовоно. дослідження ринку предметного дизайну в Україні (ЗАВАНТАЖИТИ PDF) Програма ЕКСПЕРТИ ФОРУМУ ДЕТАЛІ Подія на Фейсбуці
Відео ролик
Фотозвіт
2. Creative Economy Days: ланцюги вартості у креативних індустріях (2018)
Про подію 23-24 листопада у Львові відбулася міжнародна конференція “Дні креативної економіки”. Тема заходу “Сила гравців: ланцюги вартості у креативних індустріях” в промисловому дизайні та індустрії моди. Головна ціль конференції — сприяти формуванню широкого ринку із глибокими ланками в ланцюгах вартості із здоровою конкуренцією, різними моделями роботи, категоріями та розвинутою екосистемою. Програма День 1 Воркшопи День 2 Експерти Деталі Подія на Фейсбуці
Відео (частина 1), (частина 2)
Фотозвіт
3. Creative Economy Day: «Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу» (2019)
Про подію Темою Creative Economy Day 2019 року є «Дизайн як бізнес | Дизайн для бізнесу», з акцентом на промисловий та предметний дизайн. Тема промислового дизайну для українського виробничого бізнесу набуває все більшої актуальності. У Західному регіоні зосереджена велика кількість виробничих компаній та значна сировинна база. Налагодження співпраці між креативним сектором та виробничими компаніями і брендами формує сприятливе середовище для створення нових продуктів та сервісів. До того ж, географічна близькість до Європи створює сприятливі умови для експорту, а якісний дизайн збільшує експортний потенціал та попит на продукти з України. На Creative Economy Day обговорили про те, як перетворити дизайн на бізнес. Програма Експерти форуму Деталі Подія на Фейсбуці
Відео (частина 1), (частина 2), (частина 3)
Фотозвіт
МЕРЕЖА ЦІПБ
У 2020 році 12 Центрів об’єдналися в Мережу Центрів інформаційної підтримки бізнесу: bisc.org.ua
Ви можете скористатися можливостями які пропонує Мережа для підприємців — дізнайтеся більше на сторінці у Фейсбук.
Наприклад, ви можете скористатися можливостямі, які доступні підприємцям в межах COVID-19 Бізнес-клініки.
Також ви можете отримати консультацію щодо можливостей у менеджерів Центру:
- +38 067 67 47 012
- lviv@bisc.org.ua
- FB Messenger
Усі проекти були реалізовані в межах ініціативи Європейського Союзу #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у 2017-2020 роках.
Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові засновано на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.