ВАУЧЕР НА КОНСАЛТИНГ
СУТЬ ПОСЛУГИ
Реалізація консалтингових проєктів в рамках «COVID-19 Ваучерів» надає представникам бізнесу серію профільних консультацій до 10 днів для відновлення власної справи після наслідків економічної кризи, спричиненої пандемією коронавірусу.
Професійна експертиза допоможе підприємствам у досягненні таких цілей як збільшення обсягу внутрішнього й експортного продажу, відкриття нових каналів збуту, визначення експортних ринків і розробка експортної стратегії, вдосконалення маркетингових планів, покращення фінансових умов і доступу до фінансування, прогрес у цифровій трансформації, удосконалення бізнес-моделі тощо.
НАПРЯМИ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Консультаційна підтримка в рамках «COVID-19 Ваучерів» спрямована на вирішення таких питань:
- Цифрова трансформація компанії – надання послуг онлайн, дистанційна організація робочого часу працівників тощо.
- Оновлення стратегії та бізнес-моделі в період пандемії та після неї.
- Експорт товарів та послуг.
- Маркетинг та продажі в період пандемії та після неї (цифровий маркетинг, адаптація каналів продажів, розвиток команд з продажів).
- Адаптація та оптимізація операційних бізнес-процесів.
- Фінансова грамотність, фінансова звітність, податкове планування.
- Розробка бізнес-планів для малих і середніх підприємств.
- Інші теми, що стосуються адаптації та подолання наслідків пандемії.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Керівники/ці та власники/ці малих та середніх підприємств, котрі:
- зареєстровані та діють на території Львівської, Волинської та Рівненської областей;
- мають від 5 до 249 працівників;
- зіткнулися з викликами, що лежать в площині консультантів проєкту та відповідають визначеній тематиці.
ЕТАПИ ПРОЕКТУ
Етап 1. Прийом реєстраційних заявок – 26 липня — 2 вересня 2021.
Етап 2. Заповнення аплікаційних форм (учасники/ці будуть забезпечені консультаційним супроводом координатора проєкту під час підготовки аплікаційних форм) – 10 серпня — 2 вересня 2021.
Етап 3. Відбір компаній незалежними експертами; проведення установчих онлайн-зустрічей із підібраним/ою консультантом/кою – вересень – жовтень 2021.
Етап 4. Реалізація проєкту – жовтень/листопад 2021 – березень 2022.
ДЕТАЛІ
- Після заповнення реєстраційної форми та погодження попередньої участі, вам буде надано аплікаційну форму, яку необхідно заповнити, щоб взяти участь в проєкті.
- Під час заповнення аплікаційної форми ви будете забезпечені консультаційним супроводом координатора проєкту.
- У вересні відбудеться конкурс, де незалежні експерти відберуть компанії на одержання «COVID-19 Ваучерів».
- З жовтня відбудеться реалізація проєктів.
ХТО КОНСУЛЬТУВАТИМЕ
CIVITTA є провідною компанією у сфері управлінського консалтингу в Центральній і Східній Європі зі штаб-квартирою в Естонії, об’єднує більше 350 професіоналів у 18 країнах світу. Портфоліо компанії складає понад 10 000 успішно реалізованих проєктів з приватними компаніями та державним сектором у більш ніж 40 країнах Європи, Азії, Африки та Америки.
CIVITTA надає широкий спектр послуг, зокрема допомагає компаніям у розробці стратегій, оптимізації бізнес процесів, залученні фінансування, дослідженні ринку, впровадженні інновацій, цифровій трансформації, інтернаціоналізації, а також підтримує розвиток підприємництва та екосистеми інновацій. Компанія допомагає своїм клієнтам ставати більш інноваційними, ефективними і динамічними.
ВАРТІСТЬ
Ви сплачуєте лише 10% від загальної вартості консультаційного проєкту. Решта 90% забезпечується безпосередньо проєктом «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП»
ЗАПИТ НА ПОСЛУГУ
Залиште запит у формі за посиланням: https://cutt.ly/bc-vaucher
Або зверніться до координатора з відповідним запитом:
Телефон/Viber: +38 067 67 47 012
Е-пошта: lviv@bisc.org.ua
Messenger: m.me/ppvknowledgenetworks