Сталість святкових міських ярмарків
Публічна версія звіту містить розроблені під час проекту моделі та приклади моделей організації ярмарків у Львові та Чернівцях.
Міські святкові ярмарки, особливо різдвяні, стали невід’ємним атрибутом міського середовища. Різдвяні ярмарки у Києві та Львові приваблюють десятки тисяч відвідувачів, ярмарки з’вляються у нових містах – наприклад у 2017 перший різдвяний ярмарок було організовано в Маріуполі. Ярмарки – це інструмент міського економічного розвитку, що пов’язаний з різними сферами, – міським управлінням, розвитком малого бізнесу, туризмом, просторовим розвитком, культурою та громадською активністю.
Проведення міських ярмарків вимагає відповідей на складні питання, – чи місто повинно фінансувати проведення ярмарку чи ярмарок має бути самоокупним, чи місто має організовувати ярмарок самостійно чи залучати приватних партнерів тощо. У рамках дослідження сталості міського ярмарку в Маріуполі аналітики PPV Knowledge Networks проаналізували фази розвитку міських святкових ярмарків, ключові бізнес-процеси та запропонували організаційну та фінансову модель для різдвяного ярмарку в Маріуполі.
Публічна версія звіту містить розроблені під час проекту моделі та приклади моделей організації ярмарків у Львові та Чернівцях. Ці організаційні та фінансові моделі покликані допомогти українським містам, в яких ярмарки знаходяться на різних фазах розвитку (від становлення до зрілості), обрати найоптимальнішу модель та оцінити можливі ризики проведення ярмарку.