Результати опитування Payscious
Для проекту Payscious, сервісу свідомої підтримки культури, підготували аналітичний матеріал про готовність внескодавців підтримувати операторів креативних індустрій.
Декілька цікавих фактів з дослідження:
- Більшість респондентів упевнена, що українці не готові платити за культурні продукти, водночас вони ж стверджують, що серед їхнього кола спілкування є внескодавці.
- Респонденти, за професією далекі від сфери культури, схильні витрачати більші суми, аніж ті, хто є наближеними до креативного середовища, чи ті, хто хоче туди потрапити.
- Найбільш комфортні суми підтримки проектів — одноразові в діапазоні від 100 до 500 грн.
- 95% опитаних респондентів вважають, що ОКІ мають навчитися вибудовувати бізнес-моделі та заробляти самостійно.
- Майже всі респонденти вказали, що ОКІ потребують фінансової підтримки від своєї аудиторії, водночас понад 60% респондентів вважають, що ОКІ мають самі вчитися заробляти завдяки своїм культурним продуктам.
З повними результатами дослідження можна ознайомитися на сайті: