Вдвічі більше клієнтів завдяки бренд-ідентичності логопедичного центру «Children`s time»
Історія про те, як COVID-19 Бізнес-клініка допомагає львівським підприємцям.
Понад 180 підприємців скористалися індивідуальними консультаціями у COVID-19 Бізнес-клініці м. Львова. Стратегія бізнесу, управління персоналом, маркетинг та експорт – виявилися найпопулярнішими запитами місцевих компаній.
Як саме такі консультації допомогли підприємцям – розповідаємо на прикладі історій львівських підприємців.
Сhildren’s time працює у Львові вже кілька років. Тут займаються діти, які мають порушення мовлення. Фахівці логопедичного центру допомагають виявити причину порушень, працюють безпосередньо з дітьми та допомагають скласти план роботи з дітьми для батьків.
Під час пандемії частину діяльності центру перевели у онлайн-формат, кількість працівників скоротили з шести до трьох, а один із трьох офісів – зачинили.
Крім цього, компанія не мала стратегії та плану роботи на найближчі кілька місяців, не працювала над покращенням комунікаційної й маркетингової стратегії, що впливало на впізнаваність бренду. Аби відновити повноцінну діяльність, засновники Сhildren’s time звернулися за консультаціями до фахівців COVID-19 Бізнес-клініки у м. Львові.
Співзасновник компанії Іван Пасічник в межах ініціативи COVID-19 Бізнес-клініки скористався послугами Швидка бізнес-допомога та «COVID-19 ваучером». ШБД – це 30 хвилинні індивідуальні бізнес-консультації, де підприємці можуть отримати поради та рекомендації у різних сферах бізнесу – від бізнес-стратегій до лайфхаків роботи з соціальними мережами.
Іван Пасічник консультувався з експертами з комунікації та ґрантового менеджменту щодо бренд-стратегії і грантових можливостей.
«На Швидку Бізнес-Допомогу я йшов з чітким запитом: як отримати ґрант на бізнес і яким чином формувати власний бренд. Після консультацій я остаточно усвідомив, що власний бренд – це саме те, що потрібно нашому логопедичному центру, я отримав багато ідей: як активізуватися в google-пошуку, зробити вірні налаштування в рекламному кабінеті, як працювати над різними комунікаційними каналами та наскільки важливі живі відгуки», – розповідає Іван Пасічник.
Він додає, що до співпраці з ініціативою COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ компанія продавала 15-25 абонементів на місяць, а після – 35-40. Також побільшало й разових консультацій, а сам центр почав просувати свою діяльність платною рекламою у Facebook, знімати відео для YouTube та розвивати сторінку в Instagram.
Також у центрі розширили спектр послуг – запустили напрям навчання для дітей, батьків та фахівців.
Експерти COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ допомогли Івану Пасічнику відчути важливість залучення консультантів у бізнес, почати грунтовніше систематизувати та планувати роботу. Саме для цих цілей експерти допомогли сформувати заявку на «COVID-19 ваучер», аби підприємець зміг залучити консультанта для розробки стратегії та бізнес-плану компанії.
Ініціатива COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ є частиною проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», який спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua