Дослідження «Cтан розвитку дизайну в Україні»
З дослідження можна дізнатись:
- в якому стані мале та середнє підприємство у сфері дизайну в Україні;
- чого бракує цій сфері, щоб вийти на якісно новий рівень;
- які основні критерії для майбутньої промоції, розвитку та підтримки дизайну;
- який стан формальної та неформальної дизайн-освіти;
- скільки грошей приносять дизайнери ФОПи та агенції в українську економіку;
- які стратегічні рекомендації для стейкхолдерів та policymakers тощо;
- який європейський досвід підтримки дизайну тощо.
Дослідження проводилося агенцією економічного розвитку PPV Knowledge Networks в рамках проекту «Моніторинг розвитку дизайну в Україні» програми Український культурний монітор за підтримки Українського культурного фонду.
Проект має на меті створення в Україні дієвого моніторингового інструменту розвитку дизайну для розробників політик, медіа та учасників ринку, який можна буде використовувати повторно для дослідження інших секторів креативних індустрій.
Видання підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.