Пропозиції щодо підтримки МСП під час кризи - PPV Knowledge Networks

Пропозиції щодо підтримки МСП під час кризи

Опубліковано PPV на

1. Ліквідність – безвідсоткові кредити для підтримки ліквідності

  • Переформатування програми 5-7-9 з можливістю кредитів для обігових коштів, особливо для цільових галузей, що найбільше постраждали (гостинність, креативні індустрії, рітейл) з регіональною прив’язкою (у різних регіонах різні галузі).

2. Збереження робочих місць

  • Кредити на зайнятість – кредитування для потреб оплати праці для збереження зайнятості (чіткі прості критерії для визначення прийнятності – діяльність, яка постраждала від COVID-19, високі компетентності персоналу, перспективи відновлення діяльності після завершення карантину тощо, під особисті гарантії власників).

3. Програма “Цифрова готовність малого бізнесу”

  • Грантова підтримка для переводу бізнес-процесів в онлайн або дистанційний режим та безконтактний спосіб (наприклад перехід на доставку).
  • Розробка, пілотування тв впровадження нових продуктів онлайн.
  • Діджиталізація на базовому рівні (навчання працівників , оновлення сторінок під е-комерцію, впровадження CRM та корпоративних пошт, інших онлайн систем).
  • Масове навчання персоналу цифровим навичкам – оплата часу навчального та самого навчання.”

4. Підтримка доходу працівників – програма Державної служби зайнятості

  • Оплата частини заробітної плати ДСЗ без звільнення.
  • Пріоритет для галузей, що найбільше постраждали (гостинність, креативні індустрії, рітейл) з регіональною прив’язкою (у різних регіонах різні галузі).
  • Онлайн процедури без потреба фізичної присутності.

5. Рекомендований сценарій дій для орендарів та орендодавців комерційної нерухомості для зменшення оренди на період карантину — визначити типову процедуру розподілу втрат. Напрацьований документ робочою групою з представниками асоціацій та заінтересованими сторонами. Зменшити невизначеність на ринку та потребу індивідуальних рішень.

6. Стимулювання онлайн попиту — комунікаційні кампанії з поясненнями (просвітництво) можливостей е-комерції, зокрема малої. Можливе співфінансування з найбільшими онлайн платформами та дотичними бізнесами (Rozetka, Нова Пошта, Glovo, Uber, банки тощо). Кампанії національні та локальні (доставка з місцевих бізнесів). Мінцифри – окремий YouTube канал та інші способи навчити аналогове покоління використовувати е-комерцію.


PPV

Агенція економічного розвитку PPV Стратегічними напрямами компанії є розвиток та зрілість малого і середнього бізнесу, місцевий економічний розвиток та інституційний розвиток. Агенція має досвід у сфері креативної економіки, сталого розвитку, інновацій, фінансування та міжсекторної взаємодії. Ми надаємо послуги з управління проектами та програмами, консультуємо компанії та інституції, проводимо дослідження та реалізовуємо програми розвику. А також працюємо з аналітикою для бізнесу та організацій. Агенція PPV є Центром інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові. Працюємо у Львові з 2008 року.